منتخب مهاجرت, مهاجرت به انگلیس

مهاجرت به انگلستان

 


مهاجرت به انگلستان

انگلستان از جمله محبوب ترین مقاصد مهاجرت برای افرادی است که آرزوی زندگی و کار در یک کشور خارجی را در سر می پرورانند. در حقیقت، پیشرفت های اقتصادی و سیاسی و همین طور با کیفیت ترین دانشگاه ها، انگلستان را به گزینه ای مناسب جهت مهاجرت تبدیل کرده است. مهاجرت به انگلستان به چند روش برای متقاضیان امکان پذیر بوده و در صورت تمایل و داشتن شرایط می توان به کمک یکی از راه ها راهی انگلستان شد و مقیم آن شد. در این مقاله، به ارائه توضیحاتی ضروری در رابطه با مهاجرت به انگلستان برای شما دوستان می پردازیم، پس ما راه همراهی کنید تا اطلاعات لازم را در ارتباط با مهاجرت به انگلستان به دست آورید.

مهاجرت به انگلستان از طریق ازدواج

یکی از راه های پرطرفدار برای مهاجرت به انگلستان ، ازدواج و دریافت ویزای مربوط به آن است. بر طبق قوانین و ضوابط مصوب در انگلستان جهت اخذ ویزای ازدواج، باید 18سال از عمر زوج یا زوجه گذشته باشد. همچنین، تحویل مدارک نشان دهنده درآمدی خوب و استطاعت مالی فرد برای تأمین هزینه های همسرش، بدون نیاز به بهره گیری از کمک های مالی دولت نیز کاملاً ضروری است. فرد متقاضی دریافت ویزای ازدواج جهت مهاجرت به انگلستان لزوماً باید بعد از مراجعه به سفارت انگلیس در کشور خود، کلیه مدارک ضروری را برای اثبات شهروندی و اقامت همسر خود و زوجیت را ارائه دهد.

هر یک از متقاضیان بعد از گذشت 5 سال از اخذ ویزای ازدواج می توانند نسبت به اخذ اقامت دائم در انگلستان اقدام کنند.

مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای کارآفرینی

دریافت ویزای کارآفرینی جهت مهاجرت به انگلستان و در نتیجه اقامت دائم در آن، از جمله مورد توجه ترین راه ها است. یکی از ضروریات دریافت این نوع ویزا، داشتن حساب بانکی در یکی از بانک های انگلستان و یا بانک های تأیید شده به وسیله دولت این کشور با مبلغی برابر 200000 پوند است. همچنین داشتن دانش و آگاهی در زمینه زبان انگلیسی و برخورداری از مدرک زبان انگلیسی از دیگر موارد ضروری جهت اخذ ویزای کارآفرینی محسوب می شود.

مهاجرت به انگلستان از طریق ویزای سرمایه گذاری

داشتن ویزای سرمایه گذاری، از جمله راه های مهاجرت به انگلستان است. باید بدانید که قانون جذب سرمایه گذاران و سرمایه گذاری در این کشور از ماه آوریل سال 2011 به وسیله دولت انگلیس ایجاده شده که جزء سریع ترین راه ها برای مهاجرت به انگلستان به شمار می آید. سرمایه گذاری های انجام شده در این کشور جهت اخذ ویزای اقامت دائم و مهاجرت به انگلستان در گروه سرمایه گذاری 100000پوندی، 200000 پوندی و 50000 پوندی جای می گیرد.

مهاجرت به انگلستان از طریق کار

اخذ ویزای کار، یکی دیگر از روش های مهاجرت به انگلستان به شمار می آید. هر فرد جهت دریافت این نوع به اخذ دعوت نامه کاری معتبر از شرکت انگلیسی نیاز داشته که در واقع اولین قدم در راه اخذ این ویزا محسوب می شود. از جمله مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای کاری انگلستان می توان یه پرینت حساب بانکی، پاسپورتی معتبر و پر کردن فرم درخواست اشاره کرد.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مهاجرت به انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مهاجرت کاری به انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه مهاجرت به انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *