بدون کنکور

معماری بدون کنکور آزاد

معماری بدون کنکور آزاد

در این مقاله به موضوع معماری بدون کنکور آزاد خواهیم پرداخت. یکی از راه های تحصیل در رشته های مورد نظر داوطلبان گرامی، بررسی سوابق تحصیلی آنان و در نهایت پذیرش آنها است. یکی از رشته هایی که از طرفداران و علاقه مندان زیاد برخوردار است، رشته معماری می باشد، در این مقاله قصد داریم به جزئیات معماری بدون کنکور آزاد بپردازیم.

معماری در مقطع کارشناسی ناپیوسته و پیوسته ارائه می شود که در این مقاله با بیان زمان و شرایط معماری بدون کنکور آزاد به صورت مجزا در هر دوره همراه شما هستیم.

پذیرش معماری بدون کنکور آزاد

پذیرش رشته معماری بدون کنکور آزاد بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود، داوطلبان عزیز توجه داشته باشند با توجه به اهمیت سوابق تحصیلی (معدل دیپلم) صحت وارد کردن اطلاعات از جمله معدل دوره دیپلم و … در مراحل مختلف حائز اهمیت است. لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان به صورت یکجا اعلام می گردد.

در کارشناسی پیوسته با توجه به اینکه پذیرش بر اساس معدل دیپلم انجام می شود، در صورتی که نوع دیپلم داوطلب با گروه آزمایشی انتخابی متفاوت باشد، درصد اعمال معدل کتبی نیز متفاوت است. در جدولی که در ادامه مشاهده می کنید، ضریب تأثیر اعمال سوابق تحصیلی با توجه به نوع دیپلم و گروه آزمایشی ذکر شده است.

گروه آزمایشی / نوع دیپلمریاضی و فیزیکعلوم تجربیادبیات و علوم انسانیعلوم و معارف اسلامیسایر عناوین دیپلم
علوم ریاضی و فنی10074.431.431.431.4

 

زمان ثبت نام بدون آزمون معماری دانشگاه آزاد

ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته و ناپیوسته بدون کنکور آزاد متفاوت است. نیمه دوم مردادماه زمان ثبت نام بدون آزمون معماری دانشگاه آزاد در مقطع کاردانی در نیمسال اول است. مرحله دوم پذیرش در بهمن ماه انجام می شود. معمولاً بعد از اعلام نتایج اولیه تکمیل ظرفیت بدون کنکور انجام می شود تا داوطلبانی که از ثبت نام جا مانده اند، فرصت مجدد داشته باشند ،ثبت نام کارشناسی پیوسته در 20 مرداد آغاز شد و دفترچه کارشناسی ناپیوسته تا چند روز بعد در سایت دانشگاه آزاد قرار گرفت.

نحوه ثبت نام بدون آزمون معماری کاردانی دانشگاه آزاد

داوطلبان برای ثبت نام معماری باید به سایت دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کنند و بعد از خرید کارت اعتباری به مبلغ 40 هزار تومان به صفحه ثبت نام و انتخاب رشته وارد شوند، و انتخاب های خود را بر طبق اولویت های فردی و سطح دانشگاهی درج کنند ، توجه کنید که امکان ویرایش بعد از ثبت نام وجود ندارد بنابراین اطلاعات و انتخاب های خود را قبل از تایید مجددا بررسی کنید.

شرایط ثبت نام معماری بدون کنکور آزاد

  • داشتن مدرک کاردانی (پیوسته – ناپیوسته) و یا کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای تحصیل در کارشناسی ناپیوسته معماری بدون کنکور الزامی است.
  • داشتن مدرک دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا گواهینامه دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید از شرایط ثبت نام و انتخاب رشته معماری بدون کنکور آزاد است.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه معماری بدون کنکور آزاد مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 97 را مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون معماری بدون کنکور آزاد دارید، آن را با مشاوران آیدانیتو مطرح کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *