آیدانیتو > ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98
انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98





ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98

ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد در رشته های مختلف و به ویژه رشته هایی که متقاضی زیاد دارند از اصلی ترین سوالات داوطلبان ورود به دانشگاه آزاد است. در پذیرش بدون کنکور هم مانند پذیرش با آزمون دانشگاه آزاد، ظرفیت پذیرش کارشناسی یکی از سوالات پرتکرار است. در این مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور معماری را بررسی خواهیم کرد که همان طور که می دانید رشته بسیار پرطرفداری است و امکان تحصیل بدون کنکور بر تعداد متقاضیان آن افزوده است. اگر در نظر دارید در رشته معماری دانشگاه آزاد پذیرش بگیرید می توانید پاسخ سوالات خود را در مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 پیدا کنید.

شیوه پذیرش بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

در پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد اعم از مقطع کاردانی، کارشناسی پیوسته و ناپیوسته، معدل دیپلم متقاضیان یا همان سوابق تحصیلی ملاک پذیرش است. داوطلبان عزیز حتما در درج معدل خود در فرم تقاضای ثبت نام بسیار دقت کنند و دقیقا همان معدلی که در مدرک دیپلم شان وجود دارد، به طور دقیق، در فرم تقاضانامه ثبت نام وارد کنند.

شرایط پذیرش بدون کنکور مهندسی معماری دانشگاه آزاد

در ادامه مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 ،درباره شرایط پذیرش بدون کنکور مهندسی معماری دانشگاه آزاد به اطلاع داوطلبان عزیز می رسانیم که دارا بودن مدرک دیپلم نظام قدیم یا مدرک پیش دانشگاهی نظام جدید، مهم ترین شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است. دپیلمه های شاخه فنی و حرفه ای و کار و دانش، در صورت برخوردار بودن از مدرک کاردانی می توانند، برای پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد درخواست دهند.

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری

در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 و نیز رشته های دیگر، مهم ترین نکته این است که اصولا ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد معلوم نیست. اما براساس تعداد پذیرش در سال های گذشته در رشته معماری می توان گفت که ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 در واحدهای پذیرنده از 40 نفر کمتر نیست و گاهی تا 60 دانشجو هم پذیرش می شوند. بنابراین به طور کلی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور معماری را بین 40 تا 60 دانشجو می توان تخمین زد. دانشگاه آزاد ظرفیت پذیرش رشته های مختلف را اعلام نمی کند ولی براساس تعداد پذیرش سال های گذشته، ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد گیاهپزشکی 98 در واحدهای پذیرنده این رشته را می توان بین 40 تا 60 نفر تخمین زد.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی دانشگاه آزاد

در خاتمه مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 به داوطلبان عزیز یادآور می شویم که ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد 98 از نیمه دوم مرداد ماه 98 آغاز می شود. زمان پایان ثبت نام اعلام نشده است. در خصوص زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد به این موضوع توجه داشته باشید که نوبت دوم پذیرش کارشناسی بدون کنکور آذرماه 98 انجام خواهد شد. در نهایت پس از بررسی ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله بدون کنکور دانشگاه آزاد 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 98 و انتخاب رشته بدون کنکور دارید با مشاوران حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *