دکتری

مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر

مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر






آشنایی با مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر

دانشگاه صنعتی مالک اشتر از بین تمامی متقاضیان و داوطلبانی که در آزمون دوره دکتری سال تحصیلی 1398 و در انواع رشته های مختلف تحصیلی حضور داشته اند و این آزمون را با نتیجه دلخواه پشت سر گذاشته اند جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر دعوت به عمل می آورد. از این رو بحث مقاله حاضر را به مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را با مطالعه این مقاله در رابطه با مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر به دست آورید.

نحوه ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر

هر یک از  داوطلبان شرکت کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر ملزم هستند که تا پیش از فرا رسیدن روز مصاحبه دکتری این دانشگاه تا تاریخ در نظر گرفته شده یعنی ششم تیرماه برای ارسال کپی مدارک تحصیلی کاردانی، ارشد و کارشناسی ( که معدل داوطلب در آن ها درج شده باشد) و همینطور فرم کامل شده مشخصات خود به آدرس ایمیل [email protected] اقدام فرمایند. لازم به ذکر است که تمامی این مدارک باید در قالب یک فایل فشرده که نام این فایل شماره 6 رقمی فرد داوطلب در کارنامه سازمان سنجش است به این آدرس ایمیل ارسال شود.

مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر

شرکت هر یک از داوطلبان در مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر به تهیه شماری از مدارک نیز نیاز دارد. در میان مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر می توان از کپی کلیه صفحات شناسنامه همراه با اصل آن، دو قطعه عکس در اندازه 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد، لیست کامل همایش های خارجی و کنفرانس ها، فرم مختص معدل و شمار واحدهای گذرانده جهت دانشجویان سال آخر مقطع ارشد و کارنامه سنجش آزمون دکتری نام برد.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر

باید خدمت شما عرض کنیم که هر یک از داوطلبان ثبت نام کننده در مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر لزوماً باید مبلغی پول را برای حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر واریز نمایند. در واقع هر یک از متقاضیان باید مبلغی معادل یک میلیون ریال جهت ثبت نام در مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر بپردازند.

زمان و محل مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر

زمان محل مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر با توجه به رشته دانشگاهی داوطلبان متفاوت است و در یکی از دو مرکز شاهین شهر و تهران دانشگاه صنعتی مالک اشتر و در تاریخ متفاوتی برگزار می شود. در این بخش شماری از اماکن و زمان های برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر را با ذکر انواع رشته های تحصیلی مختلف را خدمت شما ذکر می نماییم. برای کسب اطلاعات کامل در رابطه با محل و زمان مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مرکز دانشگاهی

رشته تحصیلی دکتری

زمان مصاحبه مقطع دکتری

شاهین شهر

فتونیک- نانوفیزیک- شیمی معدنی- شیمی تجزیه- شیمی آلی

98.4.16

مهندسی هوافضا جلوبرندگی- مهندسی مکانیک تبدیل انرژی

98.4.15

تهران

شیمی آلی- مهندسی صنایع- بیوتکنولوژی- مدیریت تکنولوژی

98.4.10

مخابرات میدان و موج- الکترونیک

98.4.9

در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نحوه مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری دانشگاه مالک اشتر ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *