کارشناسی ارشد

شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه

شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه






مبلغ شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه چقدر است؟

دوره شبانه یا به قولی دیگر نوبت دوم از جمله دوره های تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد در ایران است که تحت نظارت وزارم علوم، تحقیقات و فناوری تعریف می شود. باید اشاره کنیم که شرایط و ضوابط و علاوه بر این امکانات تحصیلی دانشجویان مشغول به تحصیل در این دوره البته به جز مواردی خاص و مشخص که در دفترچه انتخاب رشته ارشد هم ذکر شده است. دقیقاً با دانشجویان مقطع شبانه یکسان است. از میان این موارد می توان به پرداخت شهریه های هر کدام از ترم های تحصیلی در دوره ارشد دانشگاه های شبانه برای این قبیل از دانشجویان اشاره کرد. یکی از دانشگاه های مشهور و معتبر در کشورمان ایران دانشگاه علامه طباطبایی است. با توجه به این موضوع که مبلغ شهریه پرداختی به عنوان یکی از عوامل مهم و اساسی در مرحله انتخاب رشته دوره ارشد تمامی دانشگاه ها ومؤسسات آموزشی از جمله دانشگاه علامه طباطبایی محسوب می شود برآن شدیم تا اطلاعات مفیدی را در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه به دست آورید. از طرف دیگر، با توجه به برگزارشدن کنکور کارشناسی ارشد در ماه گذشته و به مراتب پس از آن اعلام نتیجه ها و انتخاب رشته اطلاع فرد از شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه قصد داریم تا اطلاعاتی در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه در اختیار شما قرار دهیم. زیرا اولین مسئله ای که در زمان انتخاب رشته های تحصیلی کارشناسی ارشد در دوره نوبت یا همان شبانه دانشگاه علامه طباطبایی ذهن هر کدام از داوطلبان را به خود مشغول می کند موضوع شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه است.

شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه

بعد از اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری کارشناسی ارشد وضعیت هر کدام از متقاضیان و داوطلبان در کارنامه ارشد آن به وضوح مشخص است. از این جهت تمامی داوطلبانی که بر طبق این کارنامه انتشار یافته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور امکان انتخاب رشته ارشد را دارند و یا به اصطلاح مجاز به انتخاب رشته های دانشگاهی در دوره نوبت دوم یا شبانه علامه طباطبایی هستند می توانند بدون هیچ مشکلی اقدام به انتخاب رشته محل های مرتبط با دوره شبانه دانشگاه علامه طباطبایی نمایند. توصیه می کنیم که حتماً قبل از انتخاب رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه علامه طباطبایی تمامی اطلاعات لازم را در خصوص میزان شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه به دست آورید.

نحوه محاسبه شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه

در ارتباط با نحوه محاسبه شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه باید خدمت شما عرض کنیم که شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه از دو قسمت ثابت و متغیر تشکیل شده است. نکته مهم دیگر این که شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه برای هر یک از دو گروه آموزشی غیر علوم انسانی و علوم انسانی به صورت جداگانه محاسبه می گردد. در نتیجه، هر کدام از داوطلبان باید با توجه به گروه آزمایشی خود در مقطع کارشناسی ارشد به دنبال کسب اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه باشد.

میزان شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه

در این قسمت از مقاله پیش رو به ذکر میزان شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه در یکی از گروه های آموزشی موجود در دانشگاه علامه طباطبایی یعنی گروه علوم انسانی برای شما عزیزان می پردازیم. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه در گروه علوم انسانی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

شهریه شبانه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی

مقطع تحصیلی 

گروه آموزشی مربوطه

شهریه ثابت( هر نیمسال)

شهریه متغیر برای هر واحد عملی

شهریه متغیر برای هر واحد نظری

شبانه

علوم انسانی

6.110.000

1.353.000

1.720.000

 

البته باید اشاره کنیم که مبالغ ذکر شده در رابطه با شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه که در بالا خدمتتان عنوان کردیم با توجه به نرخ شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه در سال قبل نوشته شده است و در حال حاضر اطلاعات موثقی در رابطه با میزان شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه در دست نیست. شما دوستان عزیز جهت اطلاع از شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه در سال 98 با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد بدون کنکور شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه ارشد دانشگاه علامه طباطبایی شبانه ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *