آیدانیتو > مشاوره خانواده در شهریار
خانواده

مشاوره خانواده در شهریار

 

 

مشاوره خانواده در شهریار

اکثر شهرهای ایران پر از مراکز مشاوره و روانشناختی هستند و این نشان دهنده اهمیتی است که ایرانیان، در عصر حاضر، برای خدمات مشاوره ای قائل اند. خوشبختانه این فرهنگ در کشور ما در حال جا افتادن است که برای راهکار گرفتن در جهت حل مشکلات فردی و خانوادگی، بهتر است که به جای درد و دل و مشورت با دوست و فامیل و آشنا، از یک مشاور متخصص کمک بگیریم.
اکثر ما انسان ها در خانواده متولد می شویم و بیشترین ساعات عمرمان را در خانواده سپری می کنیم. پس طبیعی است که بخش اعظمی از مشکلات ما مشکلات خانوادگی باشند.
مشاوره خانواده در این شرایط بهترین انتخاب برای حل بحران ها است. اگر در جست و جوی مشاوره خانواده در شهریار هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی نوعی از مشاوره و در عصر حاضر بسیار مفید و کار آمد است. انسان های این عصر بیشتر از همیشه مشغله دارند و زندگی بسیاری از ما به سبکی است که مشاوره های غیرحضوری را به مشاوره های حضوری ترجیح می دهیم. به عبارتی می توان گفت که دلیل استقبال بالای شهروندان جامعه از مشاوره تلفنی، مزایای فراوان است. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز آموزش و مشاوره هوشمند است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، نظام وظیفه، مهاجرت، کسب و کار، حقوقی و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

اگر چه خدمات مشاوره خانواده آیدانیتو طیف وسیعی را دربرمی گیرد اما مهم ترین خدمات شامل موارد زیر هستند:

اختلالات روانی

این فقط مشکلات جسمی نیستند که بر سلامتی انسان ها تأثیر منفی می گذارند. اختلالات روانی حتی گاهی می توانند خطرناک تر باشند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، پیش فعالی، دوقطبی، اسکیزوفرنی و…. از جمله مهم ترین بیماری های روانی اند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد بهترین روش های درمان بیماری های روانی اطلاعات کسب کنید.

 

ازدواج و زندگی مشترک

تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده تصمیم مهمی است و کاملاً آینده ما را تحت تأثیر قرار می دهد. پس بهتر است که قبل از ادواج هیجانی و احساسی عمل نکنیم و با آگاهی جلو برویم.
مشاوره قبل از ازدواج در آیدانیتو، فرصتی برای آگاهی بیشتر در مورد معیارهای ازدواج، شرایط ازدواج و شناخت بیشتر خود و طرف مقابل است.

طلاق

کمتر کسی موقع ازدواج به طلاق و جدایی فکر می کند اما به هر حال این اتفاق گاهی می افتد و زندگی مشترک از دست می رود. در بعضی شرایط می توان با فعالیت ها و رفتارهایی از طلاق پیشگیری کرد اما گاهی اوقات جدایی تنها راه پیش روی همسران است.
مشاوره طلاق در آیدانیتو به همسران کمک می کند تا با روش های پیشگیری از طلاق آشنا شوند و در صورتی که جز طلاق انتخابی وجود ندارد، در مورد مراحل قانونی طلاق و مراقبت های بعد از طلاق اطلاعات کسب کنند.

خیانت

خیانت و روابط فرازناشویی یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در شهریار و سایر شهرهاست. اگر چه این اتفاق بسیار تلخ و آسیب زا است اما با راهکارهایی می توان از آن پیشگیری کرد و هر خیانتی هم الزاماً به معنای فروپاشی زندگی مشترک نیست.
با نشانه های خیانت در زندگی مشترکتان مواجه شده اید؟ از خیانت همسرتان مطمئن اید؟ می خواهید زندگی زناشویی تان را نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

صحبت کردن در مورد مسائل جنسی، در جامعه ما یک تابوی جدی است اما امروزه در حال پی بردن به این واقعیت هستیم که کیفیت رابطه جنسی چه نقش اثر گذاری در موفقیت یک ازدواج دارد.
برای مشاوره در زمینه اختلالاتی مثل دیرانزالی، زود انزالی، سرد مزاجی، اختلال نعوظ، ناتوانی جنسی و…. می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مشاوره جنسی همچنین فرصت مناسبی برای کسب اطلاعات در مورد تربیت جنسی کودکان، انحرافات جنسی، درمان بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، بهداشت و سلامت جنسی و…. است.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

فرزند پروری

با توجه به نقش بسیار مهم و تأثیر گذار دوران کودکی بر شخصیت ما در بزرگسالی، بهتر است که والدین فرزند پروری را جدی بگیرند. سبک های ناسالم فرزند پروری به کودکان و نوجوانان آسیب می زنند و حتی ممکن است منجر به اختلالات روانی جبران ناپذیری شوند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در زمینه بهترین سبک های فرزند پروری اطلاعات کسب کنید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.
در این مقاله به مشاوره خانواده در شهریار پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی تلفنی رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.
یک مشکل فردی یا خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ نگران سلامت روانی خودتان یا خانواده تان هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *