انتخاب رشته ریاضی و فیزیک

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده پلیمر آزاد

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده پلیمر آزاد

رشته مهندسی پلیمر از جمله رشته های جوان در دنیا محسوب می شود. رشته ای که تاریخ پیدایش و روی کار آمدن آن با دوران جنگ جهانی دوم مقارن شده است. کاربرد زیاد این رشته محبوب در صنایع متعدد موجب رشد سریع آن شده و پلیمر را در ردیف مهم ترین رشته های دانشگاهی در کشور های صنعتی پیشرفته قرار می دهد. از آنجایی که بدون وجود کارشناسان و متخصصان این رشته تولید پلاستیک، رزین، چسب ها، لاستیک و آلامسترومر امکان پذیر نیست. بنابراین اهمیت این رشته در جامعه پررنگ تر می شود. حتی لنزهای چشمی موجود در بازار و پروتزها نیز توسط کارشناسان علم پلیمر تهیه می شوند. در این مقاله، به تحلیل موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده آزاد می پردازیم. همچنین، شرایط پذیرش پلیمر بدون کنکور آزاد و توانمندی های ضروری برای ورود به این رشته تحصیلی عالی در کنار موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده پلیمر آزاد بیان می شوند.

مهارت های لازم برای فعالیت در رشته مهندسی پلیمر

به نظر می رسد که دادن توضیحی کوتاه در مورد مقاله محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده پلیمر آزاد خالی از لطف نیست. جهت اطلاع شما دوستان باید بگوییم که داشتن اطلاعاتی جامع از علم شیمی از اساسی ترین توانمندی های لازم جهت استخدام در مشاغل مربوط به این رشته است.

همچنین، توانایی جسمانی بالا و مهارت در استفاده از لوازم و تجهیزات دانشگاهی از دیگر توانایی های لازم برای فعالیت مستمر در رشته مهندسی پلیمر است. از طرف دیگر آشنا بودن با نرم افزارهایی همچون VLAP ,ASPEN ,Fluent ,Modlflom و Pipe Calculator می تواند کمک بسیاری به پیشرفت و ترقی افراد در حیطه رشته مهندسی پلیمر بکند.

شرایط پذیرش پلیمر بدون آزمون آزاد

توجه کنید که جهت پذیرش در رشته مهندسی پلیمر بدون کنکور دانشگاه آزاد باید شرایطی چند را از جمله باور قلبی به یکی از دین های پذیرفته شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، نداشتن هیچ گونه دشمنی با نظام مقدس جمهوری اسلامی و اعتیاد نداشتن به هیچ کدام از مواد مخدر موجود را داشته باشند. موارد گفته شده جزء شرایط عمومی پذیرش پلیمر بدون آزمون آزاد بودند. اما در مورد شرایط اختصاصی باید گفت که وجود مدارک معتبری همچون پیش دانشگاهی و دیپلم، نداشتن هیچ گونه منعی جهت تحصیل از دیدگاه جمهوری اسلامی و عدم وجود مشکل و یا مسئله ای برای نظام وظیفه آقایان از اصلی ترین و اساسی ترین آنها به شمار می روند.

لیست دانشگاه های آزاد ارائه دهنده مهندسی پلیمر

با توجه به موضوع مقاله، یعنی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده پلیمر آزاد نگاهی به لیست کلیه دانشگاه های پذیرنده این رشته در مقطع کارشناسی می اندازیم:

  دانشگاه های پذیرنده مهندسی پلیمر آزاد
1استان یزد – واحد یزد
2استان مرکزی – واحد فراهان
3استان مازندران – واحد قائم شهر
4استان فارس – واحد فسا
5استان فارس – واحد زرقان
6استان فارس – واحد داراب
7استان زنجان – واحد شیراز
8استان زنجان – واحد ابهر
9استان خوزستان – واحد ماهشهر
10استان خوزستان – واحد امیدیه
11استان بوشهر – واحد اهرم
12استان بوشهر –  مرکز جم
13استان آذربایجان غربی – واحد ماکو
14استان آذربایجان شرقی – واحد میانه
15استان آذربایجان شرقی –  واحد اهر
16استان اصفهان – واحد کاشان
17استان اصفهان – واحد شهرضا
18استان اصفهان – واحد شهرضا
19استان زنجان – واحد سروستان

 

تراز قبولی مهندسی پلیمر دانشگاه آزاد

در بخش پایانی مطلب محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده پلیمر آزاد تراز ضروری جهت قبولی در واحدهای دانشگاهی پذیرنده این رشته را مورد تحلیل و بررسی قرار می دهیم:

نام واحد دانشگاهیآخرین تراز قبولی
واحد امیدیه36000 تا 40000
واحد اهرم25000 تا 30000
واحد شهرضا55000 تا 60000
واحد شیراز6000 تا 7500
واحد فساء12000 تا 12500
واحد قائم شهر20000 تا 25000
واحد کاشان30000 تا 35000
واحد میانه45000 تا 50000
واحد یزد10000 تا 12000

 

در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از ارزیابی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده پلیمر آزاد، نگاهی نیزبه مطلب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی پلیمر آزاد 97 ، بیندازید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های آزاد ارائه دهنده رشته مهندسی پلیمر دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *