انتخاب رشته علوم انسانی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد

حتماً این جمله معروف را که می گوید افتخار ما مردم ایران مهمان نوازی است را شنیده اید. در حقیقت هم همین طور است. مردم ایران بسیار مهمان نواز هستند و حتی سالانه هنرجوهای مختلفی را نیز در این زمینه آموزش می دهند تا بتوانند آن ها را با اصول خاص مهمان نوازی در مکان هایی خاص مانند هتل آشنا گردانند. از همین رو رشته ای به نام هتلداری به لیست رشته های ارائه شده در دانشگاه ها اضافه گردید. صنعت هتلداری در بازار اقتصادی کل جهان نقش مهمی را ایفا می کند و در واقع یک نوع صنعت خدماتی به حساب می آید. با افزایش تعداد هتل ها در سراسر دنیا نیاز به وجود افرادی کاردان و متخصص در این زمینه بیشتر از گذشته احساس می شود. رشته تحصیلی هتلداری در ایران در ردیف پرطرفدارترین رشته ها در صنعت گردشگری به حساب می آید. با همه گیر شدن سفر در دنیا و پیشرفت صنعت گردشگری می توان به این نتیجه دست یافت که رشته هتلداری نیز باید افرادی را وارد عرصه گردشگری کند که با رفتارها، فرهنگ ها، زبان و آداب و رسوم مردم دنیا آشنایی کافی را داشته باشند. رشته هتلداری از آن دسته رشته هایی است که در میان رشته های دانشگاه های سراسری و آزاد دیده می شود. ممکن است شما دوست عزیز داوطلب علاقه بسیاری به انتخاب رشته هتلداری و تحصیل در آن دانشگاه آزاد داشته باشید. از این رو بحث مقاله حاضر را به موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا با اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد انتخاب رشته ای معقول و منطقی را در این رشته انجام دهید. اما در ابتدای شروع مقاله اجازه دهید رشته هتلداری را به شما عزیزان معرفی کنیم.

در مورد رشته هتلداری چه می دانید؟

رشته هتلداری از جمله محبوب ترین و جذاب ترین رشته ها در گروه آزمایشی هنر محسوب می شود. رشته ای که با گردشگری ارتباطی مستقیم داشته و تحصیل و کار در آن به وجود مهارت هایی خاص در فرد نیاز دارد. از میان این مهارت ها می توان به تسلط کامل به زبان انگلیسی به غیر ز زبان مادری و داشتن تسلطی بالا به زبان های فرانسه، آلمانی و یا عربی اشاره کرد. علاوه بر این برخورداری از روابط عمومی بالا و داشتن قدرت تجزیه و تحلیل انواع مسائل نیز از دیگر موارد مورد نیاز جهت تحصیل و یافتن شغلی در زمینه این رشته تحصیلی محسوب می شود. دانشجویان رشته هتلداری باید شماری از دروس عملی، نظری و عمومی را در طول دوران تحصیل خود بگذرانند و دروس زبان فرانسه، آلمانی و عربی از جمله مهم ترین دروس این رشته تحصیلی به شمار می روند.

دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد

با توجه به موضوع مقاله پیش رو یعنی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد در این بخش به ذکر اسامی شماری از دانشگاه های پذیرنه هتلداری آزاد در مقطع کارشناسی ناپیوسته و کاردانی آزاد برای شما می پردازیم. جهت اطلاع از وجود یا عدم وجود رشته هتلداری در سایر مقاطع دانشگاه آزاد با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مقطع

دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد ( کارشناسی و کاردانی )

کارشناسی

دانشگاه آزاد اسلامی خارج از کشور- واحد امارات متحده عربی

کاردانی

دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران- واحد تنکابن

کارشناسی

دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران- واحد تهران غرب

محل قبولی هتلداری آزاد

در آخرین قسمت از مقاله حاضر مرتبط با موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد باید ذکر کنیم که به دلیل بدون آزمون بودن جذب دانشجو در رشته هتلداری رتبه ای نیز برای آن وجود ندارد.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده هتلداری آزاد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *