انتخاب رشته تجربی

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی آزاد 99

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی آزاد 99

در این مقاله به موضوع محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی آزاد 99 پرداخته ایم. همان طور که می دانید انتخاب رشته آخرین قدمی است که شما داوطلبان عزیز برای ورود به دانشگاه بر می دارید و در واقع نتیجه ی تمام تلاش هایتان در طول سال هایی که برای کنکور زحمت کشیده اید به انتخاب رشته شما بستگی خواهد داشت. در بسیاری از مواقع فرصت تحصیل در رشته و یا دانشگاه مورد نظر برخی از داوطلبان بر اثر انتخاب رشته سراسری از دست رفت. به این نکته توجه کنید که صدها هزار نفر در این رقابت شرکت خواهند کرد. بنابراین باید در رقابت با آن ها پیروز شوید. از نکاتی که در انتخاب رشته جزء ضرورت ها به شما می رود، اطلاع از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده است. داوطلبانی که قصد انتخاب رشته میکروبیولوژی را دارند، ابتدا باید از محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی آزاد 99 مطلع شوند و بعد با توجه به رتبه خود و رتبه قبولی دانشگاه های پذیرنده ی میکروبیولوژی بهترین انتخاب ها را داشته باشند. رشته میکروبیولوژی از گرایش های زیست شناسی سلولی مولکولی است که در زیرگروه 1 علوم تجربی ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به رشته میکروبیولوژی به مقاله کارنامه و رتبه قبولی میکروبیولوژی آزاد 98 مراجعه کنید.

دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی آزاد 99

در دانشگاه آزاد نیز واحدهای مشهد، کرمان، لاهیجان، همدان، اراک، شهر قدس، تهران شمال، علوم دارویی، پزشکی تهران، فلاورجان، اسلامشهر، کرج، اردبیل، این رشته را ارائه کرده اند. در ادامه می توانید محل قبولی برخی از دانشگاه های ارائه دهنده میکروبیولوژی را مشاهده کنید:
نام دانشگاهمحدوده قبولی رتبه کشوری
دانشگاه آزاد اسلامی پزشکی تهران18192-20000
دانشگاه آزاد واحد شهر قدس200000-212250
دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان5199000-21000
دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد190196-204599
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک220000-232310
  در دانشگاه های سراسری رتبه در منطقه (که رتبه های ذکر شده بالا هستند) اهمیت پیدا می کند اما در دانشگاه آزاد به دلایل اینکه سهمیه مناطق جای خود را به سهمیه عادی داده است، رتبه کشوری بررسی می شود اما در پذیرش دانشجو آزاد تراز اهمیت پیدا می کند.

نوع گزینش رشته میکروبیولوژی

رشته میکروبیولوژی که از زیر گروه 1 علوم تجربی است در مقطع کارشناسی و به صورت کشوری گزینش می شود، گزینش کشوری به این معناست که تمامی داوطلبان در استان های مختلف بدون نگرانی بابت کاهش احتمال قبولی خود می توانند این رشته را در استان هایی که نام برده شده است، انتخاب کنند و در واقع تنها معیار پذیرش دانشجو تراز کسب شده آن ها است. داوطلبانی که قصد تحصیل در دانشگاه آزاد را دارند، برای انتخاب رشته خود به تراز و رتبه کشوری توجه کنند، در ضمن می توانند یکی سهمیه های ایثارگران، خانواده شهداء، و بسیج فعال و سهمیه عادی استفاده کنند. داوطلبان عزیز بعداز مطالعه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده میکروبیولوژی آزاد 99 برای اطلاع از محل قبولی و دانشگاه‌های پذیرنده کنکور سراسری میکروبیولوژی 98 به مقاله مربوطه مندرج در آیدانیتو مراجعه کنند. برای انتخاب رشته میکروبیولوژی 99 و اطلاع از رتبه های دانشگاه های مورد نظرتان با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *