آیدانیتو > محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری
انتخاب رشته هنر

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری

محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری






محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری

ثبت لحظه های خوب و خوش زندگی از جمله هیجان انگیزترین کارهایی است که هر فرد می تواند در زندگی خود انجام دهد. اما همین عکاسی ساده نیز خود یک هنر به حساب می آید که هر فرد باید اصول آن را فرا بگیرد. به عبارت دیگر می توان گفت که هنر عکاسی ابزار مهمی جهت ثبت لحظه های حساس اجتماعی و تاریخی به شمار می رود. اولین عکس ها در دنیا با کمترین تجهیزات و به وسیله دوربین های ابتدایی گرفته می شدند و تجهیزات و امکاناتی که در حال حاضر برای عکاسان فراهم است به هیج وجه با آن دوران قابل قیاس نیست. اکثر مردم جامعه بر این تصور هستند که رشته عکاسی یک رشته تجربی به حساب می آید و افراد امکان یادگیری آن را طی یک دوره کوتاه مدت دارند و از این که این هنر ارزشمند تحت عنوان رشته ای آکادمیک در دانشگاه ها مورد تدریس قرار می گیرد بسیار تعجب می کنند. اما افراد و اساتیدی که در این رشته تحصیلی دانشگاهی تدریس می کنند نظرشان با این قبیل از افراد کاملاً فرق دارد از نظر آن ها استودیوهای عکاسی به حرفه عکاسی مشغول هستند اما دانشگاه هنر عکاسی را به صورت جامع و با تمام جزئیات به دانشجویان آموزش می دهد. ممکن است شما دوست عزیز تمایل به انتخاب رشته عکاسی و تحصیل در آن را در دانشگاهی سراسری داشته باشید از این رو شناخت محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری برایتان اهمیت ویژه ای پیدا می کند. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم در ارتباط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری را  در این مقاله بیاموزید. ولی در شروع مقاله بهتر است که کمی در رابطه با رشته عکاسی توضیحاتی را خدمتتان ارائه دهیم.

در مورد رشته عکاسی چه می دانید؟

رشته عکاسی در میان یکی از پرمخاطب ترین رشته های دانشگاهی به شمار می آید رشته ای که هر یک از دانشجویان در طول دوران تحصیل در آن نحوه ترکیب بندی رنگ ها و نور را فرا می گیرد تا بتواند عکسی خاص و منحصر به فرد را بگیرد. علاوه بر این در طول دوران تحصیل در این رشته تحصیلی اطلاعاتی در رابطه با هنرهای تجسمی و رنگ شناسی به فرد دانشجو داده می شوند تا وی بتواند با دیدی آشکار سوژه مورد نظر خود را انتخاب کند و مراحل عکاسی را انجام دهد. به جهت گسترش مطبوعات و نیاز آن ها به استخدام عکاسانی هنرمند و حاذق در حال حاضر شاهد گسترش مطبوعات هستیم.

دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری

در این قسمت از مقاله مرتبط با محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری آشنایی کافی را با دانشگاه های سراسری پذیرنده رشته عکاسی به دست آورید.

دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری

دانشگاه تهران

دانشگاه نیشابور

دانشگاه هنر اصفهان

دانشگاه سمنان

دانشگاه هنر

 

همان گونه که مشاهده می کنید رشته عکاسی در دانشگاه سراسری تنها در 5 دانشگاه مورد تدریس قرار می گیرد. در نتیجه رقابت بر سر تحصیل در رشته عکاسی در این دانشگاه به مراتب زیاد است و هر فرد باید تلاش زیادی را جهت قبولی کند. اطلاعات داده شده در بالا و اسامی دانشگاه های پذیرنده عکاسی در دانشگاه های سراسری بر طبق دفترچه انتخاب رشته کنکور سال 97 نوشته شده اند جهت کسب اطلاعات و شناخت دانشگاه های پذیرنده رشته عکاسی در سال 98 لزوماً باید تا مرداد ماه یعنی زمان انتخاب رشته کنکور صبر کنیم.

محل قبولی عکاسی سراسری

در این بخش از مقاله مربوط به محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری به ذکر رتبه قبولی این رشته از گروه هنر در تعدادی از دانشگاه های پذیرنده می پردازیم.

 

نام دانشگاه

رتبه قبولی

دانشگاه تهران

60-1

دانشگاه هنر اصفهان

1300-600

دانشگاه سمنان

3000-2000

 در این مقاله به تحلیل و بررسی محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مشاوره تلفنی بزنید.
اگر سوالی در زمینه محل قبولی و دانشگاه های پذیرنده عکاسی سراسری ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *