آیدانیتو > مبلغ شهریه دکتری دانشگاه پیام نور چقدر است؟
دکتری

مبلغ شهریه دکتری دانشگاه پیام نور چقدر است؟

شهریه دکتری پیام نور






مبلغ شهریه دکتری پیام نور چقدر است؟

بعد از اعلام نتایج دوره دکتری آن گروه از متقاضیان و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی در دوره دکتری دانشگاه پیام نور شده اند امکان انتخاب کد رشته محل های دانشگاه پیام نور را در فرم انتخاب رشته اینترنتی خود دارند. این قبیل از افراد در صورت کسب تراز قبولی و حد نصاب نمره به مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور دعوت می شوند و بر حسب لزوم باید در مصاحبه دکتری پیام نور نیز شرکت نمایند. اما موضوعی که در زمان قبولی در دکتری دانشگاه پیام نور برای دانشجویان مطرح می شود بحث شهریه دکتری پیام نور است. به مراتب اطلاع از مبلغ شهریه دکتری پیام نور برای هر یک از افراد پذیرفته شده در این دانشگاه کاملاً ضروری به نظر می رسد. از این رو بحث مقاله حاضر را به ذکر شهریه دکتری پیام نور برای شما عزیزان داوطلب می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در ارتباط با شهریه دکتری پیام نور به دست آورید.

شهریه دکتری پیام نور

دانشگاه پیام نور هر ساله در سایت رسمی خود میزان شهریه پرداختی دانشجویان جدیدالورود را طی اطلاعیه ای به عرض آن ها می رساند. در نتیجه، داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج دکتری پیام نور قبولی نهایی آن ها در یکی از شعبه های دانشگاه پیام نور به وسیله سازمان سنجش مشخص شده است باید با در دست داشتن مدارک لازم درباره زمانی تعیین شده به ساختمان اصلی دانشگاه پیام نور مراجعه کنند و بعد از واریز شهریه دکتری پیام نور با توجه به تقویم آموزشی این دانشگاه به تحصیل اشتغال یابند.

نحوه محاسبه شهریه دکتری پیام نور

باید عرض کنیم که افراد پذیرفته شده در دوره دکتری دانشگاه پیام نور باید با توجه به گروه آزمایشی خود مبلغ لازم برای شهریه دکتری پیام نور را پرداخت نمایند. شهریه دکتری پیام نور از دو بخش شهریه متغیر و ثابت تشکیل یافته است. شهریه ثابت بر طبق نیمسال ورودی هر کدام از دانشجویان مشخص می شود و تا پایان یافتن دوره تحصیل وی در سنوات مجاز افزایش پیدا نخواهد کرد. ولی مبلغ شهریه متغیر دانشگاه پیام نور با توجه به تعداد واحدهای اخذ شده به وسیله دانشجو مشخص می شود و این مبلغ در طول  دوره تحصیل فرد دانشجو با افزایش همراه است. شهریه دکتری دانشگاه پیام نور در یک ترم تحصیلی بر طبق تعداد واحدهایی که هر یک از دانشجویان در طول ترم تحصیلی اخذ کرده اند همراه با شهریه ثابت دوره دکتری محاسبه می گردد. نکته قابل ذکر این که شهریه دکتری دانشگاه پیام نور برای هر یک از گروه های آزمایشی فنی مهندسی، علوم پایه و کشاورزی و همین طور علوم انسانی کاملاً به صورت جداگانه محاسبه می شود پس در زمان اطلاع و محاسبه شهریه دکتری دانشگاه پیام نور خود به این موضوع نیز توجه خاصی را مبذول دارید.

مبلغ شهریه دکتری دانشگاه پیام نور

در این بخش از مقاله پیش رو به ذکر مبلغ شهریه دکتری دانشگاه پیام نور در یکی از گروه های آموزشی معرفی شده یعنی گروه فنی مهندسی علوم پایه و کشاورزی برای شما دوستان می پردازیم. در صورت نیاز به اطلاع از شهریه دکتری دانشگاه پیام نور در گروه انسانی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید تا مشاوران برجسته ما اطلاعات کاملی را در رابطه با شهریه دکتری دانشگاه پیام نور در گروه علوم انسانی در اختیار شما قرار دهند.

شهریه دکتری دانشگاه پیام نور

گروه آموزشی

مبلغ شهریه ثابت

شهریه دروس اصلی و تخصصی

شهریه دروس پایه

شهریه دروس عمومی

فنی مهندسی علوم پایه و کشاورز

22.578.127

1.494.000

1.495.000

1.497.000

نکته ای که در اینجا باید خدمت شما ذکر کنیم این است که مبلغ شهریه ذکر شده در بالا بر اساس نرخ شهریه دکتری پیام نور در سال تحصیلی 98 نوشته شده است و در حال حاضر اطلاعات موثقی از میزان شهریه دکتری پیام نور در دست نیست. جهت کسب اطلاع از نرخ شهریه دکتری پیام نور در سال 98 با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. فقط می توانیم این موضوع را بیان کنیم که میزان شهریه دکتری پیام نور در سال جدید با افزایش 10 تا 15 درصدی همراه است.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری پیام نور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری پیام نور بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری پیام نور ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *