دکتری

مصاحبه دکتری پیام نور






مصاحبه دکتری پیام نور

همان طور که در جریان هستید از جمله مهم ترین و اصلی ترین مراحل پذیرش دوره دکتری مرحله مصاحبه است. داوطلبان و متقاضیانی که در انتخاب رشته دکتری در سال 98 شرکت داشته اند لزوماً باید در انتظار اعلام نتایج انتخاب رشته این دوره تحصیلی عالی باشند. در زمان اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری تراز کلیه داوطلبان و همین طور رتبه و تراز ضروری برای دعوت به مصاحبه مراکز مختلف دانشگاهی قابل مشاهده است. دانشگاه پیام نور نیز از جمله دانشگاه های پذیرنده دانشجو در دوره دکتری به شمار می رود که به مراتب اقدام به برگزاری مصاحبه دکتری پیام نور نیز می کند. در این مقاله به بحث در رابطه با مصاحبه دکتری پیام نور برای شما دوستان گرامی می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با مصاحبه دکتری پیام نور به دست آورید.

زمان مصاحبه دکتری پیام نور

زمان مصاحبه دکتری پیام نور 98 بر طبق اعلام این دانشگاه از خرداد ماه آغاز و تا اواخر دهه دوم تیرماه 98 ادامه دارد. برای اطلاع در رابطه با زمان دقیق مصاحبه دکتری پیام نور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک مصاحبه دکتری پیام نور

هر فرد در صورت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور باید مدارکی را نیز به همراه داشته باشد. در زیر شماری از مدارک لازم جهت شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور را خدمت شما دوستان داوطلبان ذکر می کنیم. برای اطلاع از لیست دقیق مدارک مصاحبه دکتری پیام نور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

  • ارائه تصویری از کارنامه اعلام نتایج انتخاب رشته داوطلب
  • تحویل اصل مدارک پژوهشی از جمله کتاب و مقاله به چاپ رسیده همراه با تصویر جلد و صفحه مرتبط با شناسنامه کتاب یا مقاله
  • ارائه تصویر و همین طور اصل مدارک مربوط به انواع آزمون های زبان انگلیسی که حداقل دو سال اعتبار داشته باشد.

زمان بندی برگزاری مصاحبه پیام نور

باید عرض کنیم که هر یک از مراکز مجری دانشگاه پیام نور زمان خاصی را برای برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور در نظر گرفته اند. برای اطلاع از زمان دقیق در نظر گرفته شده برای هر یک از مراکز دانشگاهی به صورت جداگانه با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

هزینه مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور

آن گروه از داوطلبانی که در انتخاب رشته مقطع دکتری اقدام به انتخاب رشته محل های پیام نور کرده اند و پس از مشخص شدن نتایج این انتخاب رشته به مصاحبه دکتری پیام نور دعوت شده اند با توجه به اطلاعیه انتشار یافته در رابطه با مرحله دوم آزمون دوره دکتری در سال 98 موظف به پرداخت هزینه مصاحبه دکتری پیام نور نیز هستند برای کسب اطلاع در مورد هزینه دقیق مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

انصراف و غیبت در مصاحبه دکتری پیام نور

باید عرض کنیم که بررسی مصاحبه علمی برای هر یک از داوطلبان تنها یک بار صورت می پذیرد عدم مراجعه و حضور داوطلب در بازه زمانی تعیین شده برای مصاحبه دکتری پیام نور به معنای انصراف وی تلقی خواهد شد و به هیچ وجه امکان برگزاری مجدد مصاحبه دکتری دانشگاه پیام نور برای فردی که موفق به شرکت در مصاحبه نشده است امکان پذیر نیست.
  در این مقاله به تحلیل و بررسی مصاحبه دکتری پیام نور پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مصاحبه دکتری سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه مصاحبه دکتری پیام نور ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *