لیست دانشگاه ها کارشناسی بدون کنکور آزاد

لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98





لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98

در این مقاله می خواهیم لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 را برای دوستداران رشته مواد و متالورژی به ویژه افرادی که مایل به شرکت در کنکور نیستند، معرفی کنیم. رشته مواد متالورژی جز رشته های گروه ریاضی است که در حال حاضر پذیرش بدون کنکور هم دارد. در سالهای اخیر دانشگاه آزاد اقدام به پذیرش دانشجو در برخی از رشته بدون نیاز به کنکور کرده است. رشته مواد و متالورژی نیز یکی از این رشته ها است. این مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 برای شما بیان می کنیم تا انتخاب راحت تری داشته باشید.

شرایط پذیرش کارشناسی مواد و متالورژی بدون کنکور آزاد

پذیرش در رشته مواد و متالورژی بدون کنکور آزاد دارای شرایط خاص و سختی نیست و شما به راحتی می توانید در رشته مواد و متالورژی ثبت نام کنید. یکی از شرایط آن شرایط عمومی پذیرش در تمام دانشگاه است که شامل اعتقاد به یکی از ادیان اسلام، مسیحی، کلیمی، زرتشتی و عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران است. بعد از آن شما باید دارای مدرک پیش دانشگاهی باشید و یا دیپلم نظام قدیم را داشته باشید. نوع دیپلم شما نیز در انتخاب رشته محدودی ایجاد نمی کند. فقط برای پذیرش تأثیرگذار خواهد بود. زیرا پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی و ضریب مرتبط بودن دیپلم و گروه آزمایشی و ظرفیت واحد صورت می گیرد.

لیست دانشگاه های مواد و متالورژی آزاد بدون کنکور

در اینجا لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 را در جدولی برایتان آورده ایم. توجه داشته باشید که امکان گرفتن انتقالی در پذیرش بدون کنکور وجود ندارد و از طرفی دیگر واحدهای دانشگاه آزاد به دانشجویان خوابگاه ارایه نمی دهند. در نتیجه در انتخاب محل و دانشگاه دقت کنید.
استان پذیرندهواحد پذیرنده
آذربایجان شرقیایلخچی
اصفهانشهر مجلسی
اصفهانفردین
اصفهانلنجان
البرزکرج
ایلامایلام
خوزستاناهواز
زنجانزنجان
سمنانشاهرود
سمنانسمنان
فارسشیراز
فارسمرودشت
قزوینتاکستان
کرمانسیرجان
گلستانگنبد کاووس
گیلانلاهیجان
لرستانالیگودرز
مازندرانتنکابن
مرکزیساوه
هرمزگانبندر عباس
یزدمیبد
  21 واحد دانشگاه آزاد جزو لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 قرار گرفته اند. البته دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته بون کنکور دانشگاه برای سال 98 هنوز منتشر نشدهد است. این لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 بر اساس دفترچه سال 96 می باشد. ما در اینجا سعی کردیم تا شما را با واحدهای دانشگاه آزاد که پذیرنده دانشجو در رشته مواد و متالورژی هستند آشنا کنیم. در نهایت پس از بررسی لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مواد و متالورژی 98 ، پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد ، بزنید. در صورتی که می خواهید در رشته مواد و متالورژی بر انتخاب رشته بپردازید، می توانید با مشاوران آیدانیتو مشورت کنید. تنها می توانید با یک تماس با مشاوران آیدانیتو ثبت نام خود را در رشته مواد و متالورژی بدون کنکور آزاد به انجام برسانید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *