شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98

در اینجا با موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 همراه با داوطلبانی هستیم که دوره کاردانی خود را به اتمام رسانده اند و حال می خواهند به تحصیل خود ادامه دهند و مدرک خود را به کارشناسی ارتقاء دهند. ما تلاش می کنیم تا تمام سؤالات شما را در باره زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 در اختیارتان قرار دهیم.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی

دانشگاه آزاد در سال دو بار امکان ثبت نام کاردانی به کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی بدون کنکور را فراهم می کند. یک بار در اواخر مردادماه برای ورودی مهرماه و یک بار در دی ماه برای ورودی بهمن ماه.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی آزاد

ثبت نام در زمان مقرر شده توسط سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد انجام می شود. شما می توانید دفترچه راهنمای کارشناسی ناپیوسته آزاد را از این سایت دریافت و مطالعه کنید. سپس با پرداختی جهت ثبت نام وارد سامانه ثبت نام شوید. سپس می توانید به انتخاب رشته بپردازید و اطلاعات خواسته شده را وارد کنید. در هنگام انتخاب رشته تمام موارد را در نظر بگیرید و انتخاب های خود را اولویت بندی کنید. زیرا شما در اولین اولویتی که ظرفیت خالی داشته باشد، پذیرفته می شوید. انتخاب رشته نیز به اندازه اطلاع از زمان و شرایط ثبت نام کارداین به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 اهمیت دارد. پس در انتخاب محل خود دقت کنید.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی

برای ثبت نام در دوره کارشناسی ناپیوسته مترجمی زبان انگلیسی آزاد باید شرایط عمومی و اختصاصی پذیرش را داشته باشید. شرایط عمومی شامل موارد زیر است:
  • اعتقاد به یکی از ادیان مورد پذیرش در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران
  • عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران و عدم فساد اخلاقی
  • قبول کردن و رعایت قوانین دانشگاه آزاد
  • عدم وجود منعی برای تحصیل از لحاظ جمهوری اسلامی ایران و همچنین برای داوطلبین مرد از لحاظ نظام وظیفه
علاوه بر شرایط عمومی باید شرایط اختصاصی پذیرش را نیز دارا باشید که این شرایط به شرح زیر است:
  •  دارا بودن مدرک کاردانی. داوطلبینی که ترم آخر دوره کاردانی هستند نیز می توانند در این مرحله شرکت کنند.

نحوه پذیرش کارشناسی ناپیوسته مترجمی زبان انگلیسی

پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی دوره کاردانی است. شما می توانید از هر رشته ای اقدام به تحصیل در رشته کارشناسی ناپیوسته مترجمی زبان انگلیسی کنید. اما برای پذیرش ضریبی برای معدل شما در نظر گرفته می شود. این ضریب بسته به مرتبط بودن و نبودن رشته دوره کاردانی شما به شرح زیر است:
یکسان بودن گروه تحصیلیحداکثر ضریب100
یکسان نبودن گروه تحصیلیحداقل ضریب70
  در نهایت پس از بررسی زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 ، به شما پیشنهاد میکنیم مقاله لیست دانشگاه های کارشناسی بدون کنکور آزاد مترجمی زبان انگلیسی 98 را نیز مطالعه کنید. در صورتی که هرگونه پرسش در زمینه انتخاب رشته و شرایط ثبت نام کارشناسی ناپیوسته مترجمی زبان انگلیسی دارید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *