لیست دانشگاه ها کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی

لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی محیط زیست 98





لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی محیط زیست 98

محیط زیست رشته ای است که اهمیت زیادی برای جامعه و کیفیت زندگی دارد. حفظ بهداشت و سلامت جامعه و محیط زیست و جلوگیری از تخریب و ویرانی محیط زیست در حفظ شرایط یکی از رشته هایی است که دانشگاه علمی کاربردی آن را در دو گرایش ارایه می دهد. در این مقاله می خواهیم شما را با لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی محیط زیست 98 آشنا کنیم.

گرایش های رشته محیط زیست علمی کاربردی

رشته محیط زیست در گروه صنعت و زیرگروه 606 قرار گرفته است. در دانشگاه علمی کاربردی و در مقطع کاردانی به کارشناسی رشته مهندسی محیط زیست به دو رشته مهندسی فناوری محیط زیست – بازیافت پسماند و مهندسی فناوری محیط زیست. کنترل آلاینده ها تقسیم شده است. در ادامه لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی محیط زیست 98 برای هر دو گرایش در اختیار شما قرار خواهیم داد.

لیست دانشگاه های کارشناسی ناپیوسته علمی کاربردی محیط زیست

لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی محیط زیست 98 به شرح زیر است:
لیست دانشگاه های پذیرنده محیط زیست ورودی مهر
استانمرکز آموزشیگرایش
اصفهانمجتمع آموزشی و پژوهشی اصفهانکنترل آلاینده
تهرانمرکز آموزش علمی کاربردی شرکت تعاون کارخانجات فرادرس روغن و دانه های روغن ایرانکنترل آلاینده
خوزستانمرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری اندیمشکبازیافت پسماند
فارسمجتمع آموزشی و پژوهشی فارسکنترل آلاینده
قزوینمرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری قزوینبازیافت پسماند
گیلانمرکز آموزش علمی – کاربردی جهاد دانشگاهی رشتکنترل آلاینده
  در جدول فوق لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی محیط زیست 98 را بسته به دفترچه مهرماه سال 96 برای شما آورده ایم. شما دوبار در سال امکان ثبت نام در رشته مهندسی محیط زیست را دارید. یک بار برای نیمسال اول که ثبت نام در اواخر مردادماه می باشد و یکبار برای نیمسال دوم که ثبت نام در بهمن ماه است. لیست دانشگاه های پذیرنده کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی محیط زیست 98 برای ورودی بهمن ماه را در جدول زیر آورده ایم:
لیست دانشگاه های پذیرنده محیط زیست – ورودی بهمن
استانمرکز آموزشیگرایش
تهران – رودهنمرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری رودهنبازیافت پسماند
اهوازمرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری اهوازبازیافت پسماند
  همان طور که می بینید واحدهای پذیرنده دو نیمسال با هم متفاوت اند و تعداد مراکز پذیرنده محیط زیست در نیمسال اول بیشتر از نیمسال دوم است. و نیمسال دوم تنها پذیرنده مهندسی فناوری محیط زیست – بازیافت پسماند است.

شرایط اختصاصی پذیرش

توجه داشته باشید که شما در هنگام پذیرش باید یکی از دو سهمیه آزاد و یا شاغل را انتخاب کنید. در صورتی که می خواهید از سهمیه شاغل استفاده کنید علاوه بر داشتن حداقل یکسال سابقه کاری مرتبط باید شرایط شغلی شما و مشاغلی که مرکز آموزشی آن را تعریف می کند، یکسان باشد و شما بتوانید کد اشتغال واحد مورد نظر خود را دریافت کنید. به عنوان مثال تعریف شاغل از نظر مرکز آموزش علمی – کاربردی شهرداری رودهن: ” فردی است که در استانداری، فرمانداری، بخشداری، شهرداری، دهیاری و شورای اسلامی شهر و روستا به صورت رسمی، پیمانی یا قراردادی در حرفه منطبق با رشته انتخابی (در اینجا محیط زیست – بازیافت پسماند) مشغول به کار باشد.” است. به شما پیشنهاد میکنیم مقاله لیست دانشگاه های کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 98 را نیز مطالعه کنید. اگر سوالاتی درباره انتخاب رشته کاردانی محیط زیست دارید میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. شما میتوانید انتخاب رشته خود را به دست مشاوران آیدانیتو بسپارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *