آیدانیتو > مدارک ویزای توریستی انگلستان
مهاجرت به انگلیس

مدارک ویزای توریستی انگلستان






مدارک ویزای توریستی انگلستان

کشور انگلیس، به عنوان یکی از چهار کشور واقع در بریتانیا از سمت غرب به ولر و از جانب شمال به اسکاتلند محدود می شود. مطابق آخرین شماری انجام شده در سال 2014 این کشور جمعیتی برابر با 54 میلیون را در خود جای داده است. زبان رسمی مردم انگلستان زبان انگلیسی بوده و اهالی این کشور همواره آب و هوایی معتدل را شاهد هستند. کشور انگلیس، هدف گردشگری افراد بسیاری در دنیا محسوب شده و از جذابیت های بسیاری برای توریست ها برخوردار است. جاذبه های بی نظیر و مثال زدنی همچون کلیسای جامع سنت پل، موزه مادام توسو ، شهر آکسفورد و منطقه کوهستانی لیک دیستریکت تنها گوشه ای از جذابیت های این کشور بزرگ به شمار می روند. با این اوصاف، در صورت داشتن شرایط و هزینه سفر نمی توان از سر زدن به این کشور دیدنی گذشت. اما پیش از سفر باید ویزای توریستی انگلستان را طی پروسه ای تهیه نمایید و دریافت ویزای توریستی به تهیه و ارائه مدارکی چند نیاز دارد. در این مقاله، به ذکر مدارک ویزای توریستی انگلستان برای شما دوستان می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعاتی را در رابطه با مدارک ویزای توریستی انگلستان به دست آورید.

مراحل اخذ ویزای توریستی انگلیس

باید خاطر نشان کنیم که معمولاً هدف اصلی افراد از دریافت ویزای توریستی انگلستان ، دیدن اعضاء خانواده و گشت و گذار در انگلیس است. در قدم اول برای اخذ ویزای توریستی انگلستان با اعتباری شش ماهه، یک ساله و پنج ساله متقاضی باید به شکل اینترنتی و از طریق تکمیل فرم اینترنتی موجود در سایت سفارت، درخواست خود را جهت دریافت ویزا ثبت نماید. پس از این کار، ایمیلی در رابطه با وقت ملاقات و مراجعه حضوری به سفارت انگلستان در تهران برای وی فرستاده می شود. در انتها ثبت نام شما جهت اخذ ویزا با پرداخت هزینه و رجیستر کردن اطلاعات شخصی جهت برگشت پاسپورت درخواست کننده پایان می یابد.

زمان لازم برای صدور ویزای توریستی انگلستان

دقت کنید که اصل گذرنامه و مدارک شما همراه با کپی آن ها در بخش ویزای سفارت انگلیس به امانت مانده و در قبال آن ها رسیدی شما تحویل داده می شود. تمامی مدارک بعد از صادر شدن ویزا، به شخص برگردانده می شود. بررسی مدارک جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان در حدود 20 روز کاری طول می کشد، در نتیجه در زمان برنامه ریزی برای سفر خود به انگلستان همواره به این نکته مهم توجه کنید.

مدارک لازم برای اخذ ویزای توریستی انگلستان

هر یک از متقاضیان جهت دریافت ویزای توریستی انگلستان بایستی مدارکی را ارائه دهند. در ادامه به بررسی مدارک ویزای توریستی انگلستان می پردازیم:

  • اوراق سهام یا گواهی سپرده فرد متقاضی
  • تقدیم اصل کارت ملی درخواست کننده ویزا همراه با شناسنامه وی
  • دو قطعه عکس در اندازه های 5*3 یا 5*4 به صورت تمام رخ همراه با زمینه سفید رنگ
  • گذرنامه ای معتبر از فرد متقاضی با حداقل یک سال اعتبار که برگه خالی نیز داشته باشد
  • کپی و اصل سند املاک غیر منقول و منقول که می تواند به نام تقاضاکننده ویزا و یا همسر وی باشد
  • تقدیم اصل تمامی مدارک شغلی در خواست کننده ویزا مانند کارت بازنشستگی، کارت مهندسی، گواهی اشتغال به کار، کارت پرسنلی، حکم بازنشستگی، پروانه کسب، کارت بازنشستگی و پروانه مطب
  • ارائه اصل سند ازدواج فرد درخواست کننده
  • تقدیم واچر هتل رزرو شده در انگلستان

در این مقاله، به بررسی نکات مرتبط با مدارک ویزای توریستی انگلستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ویزای توریستی انگلستان بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک ویزای توریستی انگلستان ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران حرفه ای مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *