آیدانیتو > قیمت ویزای توریستی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

قیمت ویزای توریستی استرالیا






قیمت ویزای توریستی استرالیا

استرالیا از جمله قدیمی ترین کشورهای شکل گرفته در جهان بوده که زندگی انسان ها در آن از حدود 42 تا 48 هزار سال قبل آغاز شده است. کشوری در میان آب های اقیانوس آرام که نیوزلند، وانواتو و تیمور شرقی از نزدیک ترین مناطق به آن به شمار می روند. لازم به ذکر است که کشور استرالیا از جمله ثروتمندترین کشورها در دنیا بوده و با وجود جاذبه ها و آثار مختلف گردشگری از جمله مهم ترین مقاصد سفر برای تمامی گردشگران محسوب می شود. ولی دریافت ویزای توریستی استرالیا جهت سفر به این سرزمین کاملاً ضروری بوده که در صورت تصمیم به دیدار از اعضای خانواده و یا اقوام، حضور در قرارهای کاری و یا سمینارهایی متعدد می توانید آن را از طریق سفارت استرالیا در ایران دریافت کنید. باید به عرض برسانیم که ویزای توریستی استرالیا با اعتبار سه ماهه به افراد عرضه می شود. نکته مهم این که هرگز نمی توانید این ویزا را به ویزای اقامت دائم در کشور استرالیا تبدیل نمایید. در این مقاله، به بحث در مورد قیمت ویزای توریستی استرالیا برای شما دوستان گرامی می پردازیمT پس ما را همراهی کنید تا به اطلاعاتی ضروری و مفید در زمینه قیمت ویزای توریستی استرالیا دسترسی پیدا کنید.

انواع ویزاهای توریستی استرالیا

هر کدام از انواع ویزاهای توریستی استرالیا، برای مدت زمان کم و هدف به خصوصی صادر می شوند. علاوه بر این، هیچ یک از متقاضیان، امکان استفاده از این نوع ویزا را جهت انجام فعالیت شغلی در استرالیا، ندارند. در این قسمت، امکان آشنایی شما با انواع ویزاهای توریستی استرالیا فراهم شده است.

ویزای توریستی گردشگری استرالیا

ویزای توریستی گردشگری استرالیا از بهترین و مناسب ترین ویزاها جهت افرادی است که به عنوان یک توریست قصد سفر به استرالیا را در سر دارند. اخذ این نوع از ویزا امکان زندگی6،3 و 12 ماهه را برای متقاضیان در استرالیا فراهم می کند. در مورد قیمت ویزای توریستی گردشگری نیز باید گفت که مبلغ 135 دلار برای اخذ آن از سفارت این کشور در استرالیا نیاز است، ولی در صورت علاقه به دریافت آن از طریق سفارت استرالیا در همین کشور مبلغ پرداختی بیشتر بوده و برای هر نفر 340 دلار محاسبه می شود.

ویزای توریستی کاری استرالیا

از ویزای توریستی کاری استرالیا تنها به جهت حضور افراد در مصاحبه ها، کنفرانس ها، جلسات و همین طور قرارهای کاری با شرکت ها و ارگان های مختلف استفاده می گردد. مبلغ  مورد نیاز برای اخذ ویزای توریستی کاری استرالیا در حدود 135 دلار برای هر متقاضی است. مدت اعتبار ویزای توریستی کاری استرالیا مطابق نیاز افراد به اقامت و زندگی در استرالیا در سه دوره 6،3 و 12 ماه قرار می گیرد. هر فرد در صورت دریافت این نوع از ویزا فقط می تواند تا مدت زمان سه ماه در استرالیا به تحصیل بپردازد.

ویزای توریستی خانوادگی استرالیا

اگر یکی از آشنایان یا اقوام شما در استرالیا اقامت دارند، شما نیز می توانید از طریق دریافت دعوت نامه از طرف وی، سفری به این کشور داشته باشید. مبلغ مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی خانوادگی استرالیا حدوداً برابر با 5000 تا 15000 دلار است.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با قیمت ویزای توریستی استرالیا پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله مدارک ویزای توریستی استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه قیمت ویزای توریستی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *