آیدانیتو > مدارک ویزای توریستی استرالیا
مهاجرت به استرالیا

مدارک ویزای توریستی استرالیا






مدارک ویزای توریستی استرالیا

استرالیا بی تردید از جمله زیباترین و شگفت انگیزترین قاره های جهان به شمار می رود. در حقیقت، سفر به این سرزمین خارق العاده همراه با عجایبی بی نظیر می تواند از بهترین گزینه ها جهت گذراندن تعطیلاتی عالی و منحصر به فرد برای شما باشد. تصور حضور در فستیوال های داخلی و جشن هایی هیجان انگیز در تعطیلات سال نو میلادی استرالیا می تواند هر فردی را به اخذ ویزای توریستی و سپری کردن تعطیلاتی لذت بخش در این کشور ترغیب کند. در واقع، هدف اصلی از دریافت ویزای توریستی استرالیا دیدار با آشنایان، اعضاء خانواده و همین طور اقوام، حضور در قرارهای کاری و یا انواع مختلف سمینارها است. باید متذکر شویم که اعتبار ویزای توریستی استرالیا تنها سه ماه بوده و هرگز نمی توان آن را به ویزای اقامت دائم تبدیل کرد. در این مقاله، بحث مدارک ویزای توریستی استرالیا را مطرح می کنیم، پس ما را همراهی کنید تا آشنایی لازم را با مدرک ویزای توریستی استرالیا پیدا کنید.

انواع ویزاهای توریستی در استرالیا

هر کدام از ویزاهای توریستی استرالیا در بازه ی زمانی کوتاه و برای هدف مشخصی برای افراد متقاضی صادر می شوند. علاوه بر این، افراد درخواست کننده ویزا، امکان استفاده از آن را به منظور اشتغال به کار در استرالیا، به هیچ وجه ندارند. در این قسمت از مطلب، انواع ویزای توریستی این کشور را خدمتتان معرفی می نماییم.

ویزای توریستی گردشگری استرالیا

در صورت تصمیم به سفر به استرالیا به عنوان یک گردشگر، مناسب ترین و بهترین گزینه برای شما ویزای توریستی گردشگری استرالیا است. با دریافت ویزای توریستی استرالیا می توانید به مدت 3، 6 و دوازده ماه در این کشور ساکن شوید. دریافت این ویزا با پرداخت هزینه ای برابر با 135 دلار و به وسیله سفارت استرالیا در ایران برایتان میسر است. ولی در صورت اخذ ویزای توریستی استرالیا در خود این کشور، هزینه ی بیشتری معادل 340 دلار باید پرداخت کنید.

ویزای توریستی کاری استرالیا

کارایی این نوع ویزا جهت حضور افراد در قرارهای کاری، جلسه ها، مصاحبه های کاری و کنفرانس های برگزار شده در کشور استرالیا است. برای دریافت ویزای توریستی کاری بایستی 135 دلار بپردازید و اعتبار آن بسته به تمایل افراد برای حضور در استرالیا 3، 6 و 12 ماه در نظر گرفته شده است.

ویزای توریستی خانوادگی استرالیا

اگر یکی از آشنایان و یا اقوام شما در استرالیا سکونت دارد، دریافت ویزای توریستی خانوادگی این کشور برایتان میسر است. برای اخذ این نوع ویزا پرداخت هزینه ای برابر با 5000 تا 15000 دلار و همین طور ارسال دعوت نامه ورود به استرالیا از طرف شخص مورد نظر شما در استرالیا، ضروری است.

مدارک ضروری دریافت ویزای توریستی استرالیا

در انتهای این مقاله برخی مدارک ویزای توریستی استرالیا را خدمتتان ذکر می کنیم:

  • تحویل مدارک نشان دهنده اوضاع خوب مالی فرد متقاضی دریافت ویزا
  • ارائه پاسپورت فرد درخواست کننده ویزا
  • عکس رنگی از متقاضی در اندازه 4*6 و با زمینه ای سفید رنگ ( یک قطعه )
  • پرداخت کردن مبلغ لازم جهت صدور ویزای توریستی استرالیا
  • تحویل اصل شناسنامه فرد درخواست کننده ویزا

 در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با مدارک ویزای توریستی استرالیا است پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ویزای توریستی استرالیا بزنید.

اگر سوالی در زمینه مدارک ویزای توریستی استرالیا ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران مهاجرت و اخذ ویزا و اقامت دائم آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *