انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری






ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری

داوطلبان که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته را دارند و تمایل دارند بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی خود وارد دانشگاه شوند معمولاً در ابتدا به ظرفیت های پذیرش رشته های مورد نظر فکر می کنند، همان طور که شما هم می دانید اطلاع از ظرفیت های رشته و دانشگاه های مورد نظر در مرحله انتخاب رشته بسیار قابل توجه است، به خصوص اگر رشته مورد نظر شما از رشته های پر طرفدار محسوب شود؛ به عنوان مثال رشته حسابداری که به دلیل بازار کار خوب به عنوان رشته ی تحصیلی داوطلبان دانشگاه انتخاب می شود.

اگر تصمیم به انتخاب رشته حسابداری گرفته اید، ابتدا بهتر است مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری را مطالعه کنید تا یکی از معیارهای انتخاب رشته را رعایت کرده باشید. اما مسئله ای که وجود دارد، دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف از جمله کارشناسی ناپیوسته و یا کاردانی به کارشناسی ظرفیت های مشخصی را ارائه نمی کند.

رشته حسابداری همان طور که اطلاع دارید بازار کار مناسبی دارد به این خاطر که در تمامی شرکت ها، ادارات و سازمان ها به حسابداراان برای جمع آوری، ثبت، طبقه بندی و سایر فرایندهای انجام شده به اطلاعات به منظور دریافت گزارش های مالی نیاز دارند بنابراین اگر بازار کار مناسب برای شما در اولویت انتخاب هایتان قرار دارد رشته ی حسابداری هم می تواند یکی از گزینه های شما باشد، اما قبل از ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری لازم است کمی از شرایط و نحوه پذیرش این دوره صحبت کنیم، همراه ما باشید.

متقاضیان کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری بر اساس سوابق تحصیلی و معدل کاردانی داوطلب انجام می شود بنابراین به صحت و درشتی اطلاعات درج شده در هنگام ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد توجه کنید.

اگر داوطلبان در دوره کاردانی در رشته متجانس با رشته مورد نظر خود ( حسابداری) تحصیل کرده باشند ضریبت تأثیر معدل آن ها 100 و در غیر این صورت 70 خواهد بود.

ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری را در ادامه مشاهده می کنید.

ظرفیت پذیرش کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری

رشته حسابداری از رشته های محبوب و پرطرفدار درس داوطلبان است به همین خاطر معمولاً دانشگاه های زیادی آن را ارائه می کنند.

واحد آذرشهر، واحد ایلخچی، واحد اسکو، واحد بستان آباد، واحد اهر، واحد بناب، واحد کلیبر، واحد ارومیه، واحد ورزقان، واحد کرمان، واحد صحنه، واحد اسلام آباد غرب، واحد سنندج، واحد مریوان، واحد سقز، واحد تکاب، واحد سمنان و… برخی از دانشگاه های ارائه کننده این رشته هستند، رشته حسابداری در اکثریت واحدهای دانشگاه های آزاد اسلامی وجود دارد.

معمولاً ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری در هر واحد ارائه کننده دانشگاه آزاد 60 دانشجو است که البته ممکن است این ظرفیت کمتر و یا بیشتر باشد چرا که ظرفیت های مشخصی از جانب دانشگاه آزاد اعلام نمی شود. اما همان طور که دیدید با این تعداد پذیرش معمولاً تمامی داوطلبان علاقه مند به رشته حسابداری می توانند به اهداف خود دست پیدا کنند و وارد دانشگاه شوند.

معمولاً رشته های حسابداری در تمامی استان های کشور ارائه می شود به عنوان مثال استان های خوزستان، کرمان، کردستان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، تهران، خراسان شمالی، جنوبی- رضوی، چهار محال بختیاری برخی از استان های ارائه کننده رشته حسابداری هستند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه ی دقیق ظرفیت های پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری مقاله تکمیل ظرفیت دانشگاه آزاد کارشناسی بدون کنکور را مطالعه کنید.
در ضمن اگر سؤالی پیرامون ظرفیت پذیرش کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد حسابداری دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و سؤالات خود را مطرح کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *