انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری





 

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری

رشته معماری یکی از رشته های پرطرفدار گروه ریاضی و مهندسی است این رشته یکی از رشته های پر طرفدار می باشد و بسیاری از داوطلبان تمایل دارند در این رشته بدون کنکور به تحصیل بپردازند. دانشگاه پیام نور یکی از دانشگاه هایی است که رشته معماری را بدون کنکور ارائه می دهد. داوطلبان می توانند برای تحصیل در رشته معماری پیام نور، اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته نمایند. اما چگونه می توان برای تحصیل در رشته معماری پیام نور ثبت نام کرد و پذیرش گرفت؟ ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری چقدر است؟ در این مقاله شما را با نحوه ثبت نام، انتخاب رشته و ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری آشنا می کنیم.

نحوه ثبت نام و پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور

ثبت نام کارشناسی معماری پیام نور بدون کنکور از طریق سایت سنجش انجام می شود. داوطلبان و علاقه مندان به تحصیل در رشته معماری پیام نور می توانند در زمان ثبت نام به سایت سنجش مراجعه کنند و اقدام به ثبت نام کنند. پذیرش در این مرحله بر اساس سوابق تحصیلی داوطلبان انجام می شود.

دانشگاه پیام نور یک بار دیگر با عنوان تکمیل ظرفیت نیز اقدام به پذیرش دانشجو می کند. پذیرش در مرحله تکمیل ظرفیت بدون کنکور و بدون بررسی سوابق تحصیلی است و تنها به ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری در مرحله تکمیل ظرفیت بستگی دارد.

دانشگاه های پذیرنده کارشناسی معماری پیام نور

دانشگاه پیام نور در ایران واحدهای بسیار زیادی دارد و تقریباً نیمی از واحدهای پیام نور پذیرنده دانشجو در رشته معماری هستند. به شما توصیه می کنیم برای انتخاب واحد دانشگاهی پیام نور ارائه دهنده معماری تنها واحدهای نزدیک به محل سکونت خود را بررسی کنید. زیرا دانشگاه پیام نور فاقد امکانات رفاهی نظیر خوابگاه است. بنابراین انتخاب درست و منطقی واحد ارائه دهنده، شما را از مشکلات بعدی حفظ خواهد کرد. برای اطلاع از واحدهای پذیرنده معماری استان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

ظرفیت پذیرش کارشناسی معماری بدون کنکور پیام نور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری در جدول زیر آمده است.

دانشگاه

ظرفیت پذیرش

تبریز

45

ارومیه

45

میاندوآب

45

سلماس

45

تیران

45

دولت آباد

45

کاشان

45

ایلام

72

بوشهر

45

شهرکرد

45

بیرجند

45

مشهد

45

بجنورد

45

اهواز

45

زنجان

45

سمنان

45

اوز

45

شیراز

36

جهرم

45

 

دانشگاه

ظرفیت پذیرش

سنندج

45

قم

45

سیرجان

45

کرمان

14

گرگان

45

دهدشت

45

گنبد کائئس

45

رشت

45

بابل

45

ساری

45

الیگودرز

45

خرم آباد

45

اراک

45

 

در جدول فوق برخی از واحدهای ارائه دهنده معماری را آورده ایم. ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری برای بیشتر مراکز 45 نفر است. بیشترین ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری برابر 72 نفر است.
پیشنهاد میکنیم مقاله زمان تکمیل ظرفیت کارشناسی پیام نور را نیز مطالعه کنید.

برای اطلاع از سایر واحدهای پذیرنده معماری پیام نور و یا نحوه ثبت نام می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *