کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر

اطلاع از ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر برای آن دسته از افرادی که علاقه مند به تحصیل در رشته کامپیوتر هستند و از طرفی دیگر علاقه ای به شرکت در کنکور ندارند، بسیار حائز اهمیت است.

در سال های اخیر سرعت پیشرفت تکنولوژی به شدت افزایش یافته و هر روزه شاهد تغییری شگرف هستیم. کامپیوترها و سیستم های ارتباطی، پایه های اصلی این تغییرات است. برای موفقیت در رشته کامپیوتر نیاز است تا علاوه بر دارا بودن دانش مهندسی کامپیوتر، مطابق با پیشرفت تکنولوژی پیش بروید و دانش خود را به روز کنید. همچنین باید توانایی فنی خود را بالا ببرید و توانایی تحلیل و خلاقیت داشته باشید.

دانشگاه های غیرانتفاعی پذیرنده مهندسی کامپیوتر بدون کنکور

دانشگاه های غیر انتفاعی، پذیرنده دانشجو بدون کنکور در رشته مهندسی کامپیوتر هستند. ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر در هر یک از واحدها تفاوت اندکی دارد. در ادامه ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر را برای شما شرح می دهیم، اما در حال حاضر نگاهی به واحدهای پذیرنده دانشجو و رشته مهندسی کامپیوتر بدون کنکور می اندازیم :

و بسیاری از موسسات دیگر

لیست برخی از واحدهای پذیرنده کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر
موسسه دانشوران تبریزموسسه رشیدیه تبریزموسسه رهجویان دانش برازجان
موسسه مجازی رایانه ای تهراندانشگاه شیخ بهایی اصفهانموسسه نبی اکرم (ص)
موسسه صنعتی مراغهموسسه علم و فن ارومیهموسسه علامه نایینی اصفهان
موسسه مجازی ایرانیان تهرانموسسه آذر آبادگان ارومیهموسسه جهاد دانشگاهی اصفهان
موسسه آفاق ارومهموسسه فعان پارس آبادموسسه نوین اردبیل

در این جا برخی از موسسات غیر انتفاعی پذیرنده دانشجو در رشته مهندسی کامپیوتر را نام برده ایم. شما می توانید برای اطلاع از موسسات ارایه دهنده رشته کامپیوتر در استان خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ظرفیت پذیرش مهندسی کامپیوتر غیرانتفاعی بدون کنکور

ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی کامپیوتر دارای اختلاف اندکی بین موسسات مختلف است. در بیشتر موسسات غیر انتفاعی ظرفیت پذیرش 54 نفر است. اما برخی از موسسات تا 130 نفر هم پذیرش دارند. در جدول زیر بیشترین و کمترین ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر آورده شده است.

استاننام موسسهظرفیت پذیرش
اصفهاندانشگاه شیخ بهایی126
اصفهانجهاد دانشگاهی90
اصفهانصنعتی فولاد90
تهرانمجازی ایرانیان108
تهرانمجازی یارانه ای108
مشهددانشگاه امام رضا(ع)36
مشهددانشگاه خیام126
مشهددانشگاه سجاد126
سمنانرشد دانش90
سیستان و بلوچستانهاتف90
قمدانشگاه شهاب دانش126
قمتعالی90
کرمانافضل کرمانی90
گلستانفخرالدین اسعد گرگانی90
گیلانمهر آستان126
مازندرانشمال90
مازندرانآیندگان90
مازندرانپویندگان دانش90
مازندرانروزبهان90

به غیر از واحد های فوق که در جدول بالا آمده است، ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی کامپیوتر در سایر واحد ها 54 نفر می باشد.

بهتر است به این نکته توجه داشته باشید که رتبه علمی دانشگاه های غیر انتفاعی از موسسات غیرانتفاعی بالاتر است. این نکته را در هنگام انتخاب واحد مورد نظرتان در نظر بگیرید.
حال که به دنبال تحصیل بدون کنکور هستید می توانید مقاله بدون کنکور پیام نور 97 را نیز مطالعه کنید.

برای اطلاع از رتبه علمی موسسات غیر انتفاعی استان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا در موسسه ای با اعتبار مدرک بالاتر به تحصیل بپردازید. همچنین شما می توانید برای اطلاع از نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام نیز با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *