انتخاب رشته پزشکی بدون آزمون پردیس, انتخاب رشته دکتری بدون آزمون پردیس, انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور پردیس, انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور پردیس, انتخاب رشته کارشناسی ارشد بدون کنکور پردیس, انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پردیس, بدون کنکور

ظرفیت پذیرش بدون کنکور پردیس 98





ظرفیت پذیرش بدون کنکور پردیس 98

شاید تا چند سال قبل تحصیل در دانشگاه ها برای افراد بسیاری از جمله شاغلین و کارمندان یک رویا بود. زیرا شرکت در آزمون ورودی دانشگاه ها مستلزم صرف زمانی طولانی در طول روز برای مطاله دروس مختلف مربوط به رشته تحصیلی بوده و متأسفانه این گونه زمانی برای این کار نداشتند. اما با راه یافتن طرح عالی پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی این افراد نیز می توانند به آرزوی خود یعنی داشتن تحصیلات عالیه دانشگاهی دست یابند. دانشگاه های پردیس خودگردان نیز در ردیف سایر دانشگاه های برگزار کننده دوره های بدون آزمون قرار دارد. با توجه به نزدیک شدن به زمان ثبت نام بدون آزمون این دانشگاه مایلیم در این مقاله راجع به ظرفیت پذیرش بدون کنکور پردیس 98 صحبت هایی را داشته باشیم. معرفی و ذکر مقاطع تحصیلی موجود در این دانشگاه و میزان شهریه پرداختی هر سال تحصیلی میزان اعتبار مدارک مختلف تحصیلی در دانشگاه پردیس خودگردان نیز دراین مقاله گنجانده شده است.

آشنایی با دانشگاه های پردیس خودگردان

دانشگاه های پردیس خودگردان در ردیف زیرشاخه های دانشگاه های سراسری قرار دارد. تحصیل دانشجویان خارجی در ایران و اجازه ندادن به افراد برای ادامه تحصیلات دانشگاهی در خارج از کشور در ردیف اهداف اساسی ایجاد این دانشگاه ها در ایران هستند. لازم به ذکر است که دانشگاه پردیس خودگردان اقدام به پذیرش و جذب دانشجو می کند.

شهریه دانشگاه های پردیس خودگردان

جهت اطلاع شما دوستان گرایم باید بگوییم که اگر قصد ادامه تحصیلات در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه های پردیس خودگردان را دارید، باید سالیانه مبلغی معادل 15 تا 20 میلیون به حساب این دانشگاه واریز نمایید. اما این مبلغ در مورد مقطع دکتری کمی متفاوت است. به عبارت دیگر میزان شهریه این دوره در دانشگاه های پردیس خودگردان از 30 تا 55 میلیون تومان متغیر است.

میزان اعتبار مدارک مختلف تحصیلی در دانشگاه های پردیس خودگردان

میزان اعتبار مدارک مختلف تحصیلی در دانشگاه های پردیس خودگردان همواره برای بسیاری از داوطلبان خواهان تحصیل در این مراکز دانشگاهی جای سؤال بوده است. باید بدانید که مدارک تحصیلی اخذ شده از این دانشگاه دارای اعتبار زیادی بوده و هیچ گونه فرقی بین مدارک این دانشگاه با دانشگاه های سراسری دیده نمی شود.

ظرفیت پردیس خودگردان در مقطع کارشناسی

در این بخش از مطلب، ظرفیت پذیرش بدون کنکور پردیس 98 را در برخی از رشته های گروه های آزمایشی اصلی (ریاضی، انسانی و تجربی) را همراه با نام دانشگاه ها را برای شما دوستان قید می نماییم.
گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی
دانشگاه صنعتی شریف – تهران ( محل تحصیل پردیس بین المللی کیش)ظرفیت
مهندسی کامپیوتر30
مهندسی عمران30
مهندسی مکانیک30
مهندسی صنایع30
مهندسی هوافضا30
مهندسی مواد و متالورژی30
پردیس خودگردان دانشگاه زابلظرفیت
مهندسی عمران35
مهندسی مکانیک35
مهندسی معماری35
مهندسی شهرسازی35
گروه آزمایشی علوم تجربی
دانشگاه زابلظرفیت
مهندسی فضای سبز25
علوم و مهندسی صنایع غذایی و کشاورزی25
گروه آزمایشی علوم انسانی
دانشگاه زابلظرفیت
جغرافیا40
  همان طور که مشاهده می کنید، ظرفیت پذیرش بدون کنکور پردیس 98 و همینطور رشته های دانشگاهی بدون آزمون این دانشگاه بسیار کم است. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید. در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از بررسی ظرفیت پذیرش بدون کنکور پردیس 98 ، سری هم به مقاله انتخاب رشته بدون کنکور پردیس 98 ، بزنید.


0 دیدگاه در “ظرفیت پذیرش بدون کنکور پردیس 98

  1. یاسر گفت:

    سلام میخواهم کارشناسی گیاهان دارویی در دانشگاه پردیس زابل ثبت نام وادامه تحصیل بدهیم ضمناً کاردانی گیاهان دارویی رو دارم.ایا الان میشه ثبت نام کنم ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز. در رابطه با سؤال شما باید عرض کنم که رشته گیاهان دارویی در هر مقطعی که مد نظر شما است (کاردانی به کارشناسی و یا کارشناسی پیوسته) در دانشگاه پردیس زابل ارائه نمی شود و در نتیجه امکان ثبت نام ندارید. در دوره کاردانی به کارشناسی اکثر دانشگاه های پذیرنده این رشته دانشگاه های غیرانتفاعی و فنی حرفه ای هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *