انتخاب رشته دکتری مهندسی کامپیوتر-هوش مصنوعی, دکتری

ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری

 

ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری

آیا از ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری و پردیس خودگردان اطلاع دارید؟ از آنجایی که مقطع دکتری مقطعی بسیار مهم برای داوطلبان مقطع کارشناسی ارشد جهت تکمیل تحصیلات خود می باشد و بسیاری از داوطلبان بسیار به آن می اندیشند لازم است که از ظرفیت های پذیرش در رشته های مختلف آگاهی داشته باشند تا بتوانند برنامه مطالعاتی و رزومه خود را طوری تنظیم نمایند تا در زمان انتخاب رشته و مصاحبه دکتری موفق تر عمل نمایند. در این مقاله به رشته مهندسی کامپیوتر می پردازیم و تصمیم داریم تا برای شما ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری و پردیس خودگردان را شرح دهیم. پس با ما همراه باشید تا آشنایی لازم را با ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری و پردیس خودگردان بدست آورید.

 

ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری

ظرفیت پذیرش رشته های مختلف در هر سال را سازمان سنجش آموزش کشور در دفنرچه راهنمای انتخاب رشته دکتری به اطلاع داوطلبان می رساند. در زیر ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری و پردیس خودگردانرا مورد بررسی قرار خواهیم داد . تا در جهت انتخاب رشته ای موثرتر و کسب نتایج درخشان تر در کنکور سراسری گامی برداشته باشیم.

نام دورهنام دانشگاهظرفیت پذیرش
بورس اعزام به خارجدانشگاه اروميه2
بورس اعزام به خارجدانشگاه دريانوردي و علوم دريايي چابهار**1
روزانهدانشگاه اصفهان6
روزانهدانشگاه تبریز2
روزانهدانشگاه تهران4
روزانهدانشگاه زنجان3
روزانهدانشگاه سمنان4
روزانهدانشگاه شهید بهشتی تهران5
روزانهدانشگاه شیراز4
روزانهدانشگاه صنعتی اصفهان2
روزانهدانشگاه امیرکبیر تهران7
روزانهدانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی تهران2
روزانهدانشگاه صنعتی شاهرود7
روزانهدانشگاه صنعتی شریف تهران7
روزانهدانشگاه علم و صنعت تهران4
روزانهدانشگاه علم و صنعت تهران*1
روزانهدانشگاه فردوس مشهد5
روزانهدانشگاه یزد3
نوبت دومدانشگاه تبریز1
نوبت دومدانشگاه تهران2
نوبت دومدانشگاه سمنان1
نوبت دومدانشگاه امیرکبیر تهران2
نوبت دومخواجه نصیرالدین طوسی تهران1
نوبت دومدانشگاه فردوسی مشهد4
پردیس خودگرداندانشگاه اصفهان3
پردیس خودگرداندانشگاه شهید بهشتی تهران5
پردیس خودگرداندانشگاه شیراز4
پردیس خودگرداندانشگاه صنعتی شاهرود
7

*ذکر یک نکته اینجا لازم است که صدور مدرک توسط دانشگاه علم صنعت انجام گرفته وبخشی از پروژه های تحقیقاتی توسط پژوهشگاه نیرو حمایت میشود. **پذیرش در این دانشگاه با عنوان مهندسی کامپیوتر گرایش اقتصاد محاسباتی انجام میگیرد. ظرفیت هایی که در جدول بالا به سمع و نظر شما داوطلبان رسید در واقع ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری 96 می باشد که در این جدول ظرفیت ها در سه دوره روزانه،نوبت دوم و پردیس خودگردان ارائه گردیده است.

دکتری هوش مصنوعی در ایران

ممکن است سوالی در ذهن متقاضیان رشته هوش مصنوعی نقش ببندد که اصلا رشته هوش مصنوعی در ایران به چه کار می آید؟ و چه بازار کاری دارد؟ و موارد استفاده آن چیست؟ در جواب باید گفت که یکی از مواردی که از کاربردهای هوش مصنوعی بیش از همه به چشم میاد بازی های کامپیوتری می باشد. از موارد دیگری که شاید خیلی ملموس باشد توسعه ربات ها بخصوص ربات های انسان نما می باشد که قابلیت های بسیاری را دارند و فواید بسیاری را برای انسان ها به ارمغان می آوردند. این دو نمونه کوچکی از کاربرد های علوم هوش مصنوعی بوده که در واقع در این متن به آنها بسنده میکنیم.
اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی
منابع آزمون دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی شامل سوالات دروس عمومی که شامل سوالات زبان و استعداد تحصیلی، سوالات در سطح مقطع کارشناسی که شامل سوالات دروس ساختمان داده ها و طراحی الگوریتم ها و سوالات تخصصی در سطح مقطع کارشناسی ارشد شامل شناسایی الگو – یادگیری ماشین خواهد بود.

دکتری هوش مصنوعی دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد در رشته مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی در حدود 9 واحد دانشگاهی اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. این کد رشته ها در دفترچه راهنمای انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد مندرج می باشد. لازم به یاد آوری است که انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از انتخاب رشته دکتری دانشگاه سراسری به صورت مجزا  و هرکدام در سایت اینترنتی مربوطه انجام میگیرد.برای اطلاع از انتخاب رشته دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی دانشگاه آزاد می توانید به مقاله ای به همین عنوان در این سایت مراجعه فرمایید.
در این مقاله به معرفی ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری و پردیس خودگردان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله انتخاب رشته دکتری مهندسی کامپیوتر بزنید.
اگر سوالی در زمینه ظرفیت پذیرش دکتری مهندسی کامپیوتر هوش مصنوعی سراسری ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *