بدون کنکور

صنایع بدون کنکور





صنایع بدون کنکور

در حال حاضر خیلی از رشته ها دارای پذیرش بدون کنکور هستند. یکی از رشته هایی که دارای پذیرش بدون کنکور است، رشته صنایع است. شما می توانید صنایع بدون کنکور را در دانشگاه های سراسری آزاد غیرانتفاعی و پیام نور بخوانید. در این مقاله نحوه پذیرش در مقطع کارشناسی ، ارشد و دکتری صنایع بدون کنکور را شرح خواهیم داد.

رشته صنایع یکی از رشته های علوم مهندسی است و هدف آن ارائه راهکار در علم مدیریت است. مهندسین صنایع تلاش می کنند تا با تلفیق علم و مهندسی و مدیریت بازده تولید را بالا می برد و بهره برداری سیستم را بیشتر کنند. دروسی که در رشته صنایع مورد مطالعه قرار می گیرد. شامل: ریاضیات، شیمی، اقتصاد، حسابداری، علم مواد و مدیریت می باشد.

کاردانی صنایع بدون کنکور

کاردانی فنی صنایع بدون کنکور بسیار شبیه به رشته ایمنی، بهداشت و محیط زیست است. تنها دانشگاه ارائه دهنده کاردانی صنایع بدون کنکور دانشگاه غیرانتفاعی است. برای ثبت نام در کاردانی صنایع بدون کنکور شما می توانید دفترچه راهنمای انتخاب رشته مؤسسات غیرانتفاعی را مطالعه کنید ویا با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کارشناسی صنایع بدون کنکور

اگر شما مایل به تحصیل در کارشناسی صنایع بدون کنکور هستید، ابتدا باید دانشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنید. دانشگاه آزاد ، دانشگاه های سراسری، پیام نور و غیرانتفاعی همگی صنایع بدون کنکور را ارائه می دهند. بسته به این که مایل به تحصیل در کدام دانشگاه هستید می توانید واحدهای ارائه دهنده صنایع بدون کنکور را بررسی کنید و چند واحد را انتخاب کنید.

اگر تنها مایل به تحصیل در یک شهر هستید و می خواهید در محل سکونت خود بمانید به بررسی تمام دانشگاه های ارائه دهنده صنایع بدون کنکور شهر خود باشید.

 

کارشناسی ارشد صنایع بدون کنکور

بعد از به پایان رسیدن کارشناسی صنایع بدون کنکور برخی از فارغ التحصیلان در صدد ورود به مقطع ارشد صنایع بدون کنکور هستند. امکان تحصیل ارشد صنایع بدون کنکور در تمامی دانشگاه های آزاد و سراسری وجود دارد. اما برای تحصیل ارشد منابع بدون کنکور باید شرایط آن را داشته باشید. از جمله شرایط و مهم ترین شرط تحصیل کارشناسی ارشد صنایع بدون کنکور کسب معدل بالای 17 در دوره کارشناسی است. علاوه بر معدلتان شما باید جز استعدادهای درخشان گروه خود باشید. زیرا تنها استعداد درخشان کارشناسی می توانند به تحصیل ارشد بدون کنکور در رشته و دانشگاه خود بپردازند.

دکتری صنایع بدون کنکور

برای ورود به مقطع دکتری گذراندن دو مرحله آزمون کتبی و مصاحبه الزامی است. داوطلبانی که مایل به تحصیل دکتری صنایع بدون کنکور هستند شرایط آن را دارند باید در نظر داشته باشند که قبولی دکتری صنایع بدون کنکور تنها شامل مرحله اول یعنی آزمون کتبی می شود. برای قبولی قطعی این داوطلبان باید در مصاحبه دکتری صنایع شرکت و پذیرفته شوند.
با مطالعه مقاله انتخاب رشته ارشد صنایع اطلاعات بیشتری کسب کنید.

برای اطلاع از شرایط و نحوه پذیرش دکتری صنایع بدون کنکور و دانشگاه های ارائه دهنده صنایع بدون کنکور در تمامی مقاطع می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *