بدون کنکور

شیمی بدون کنکور آزاد

شیمی بدون کنکور آزاد

از جمله هیجان انگیزترین و بهترین رشته های دانشگاهی رشته شیمی بوده که با جذابیت های خاصش مشتاقان زیادی را به سمت خود جذب کرده است. رشته ای بسیار عالی که بسیاری از افراد در رشته های علوم تجربی و ریاضی قصد طی مدارج تحصیلی را در آن داشته و حتی برنامه ریزی مفصلی را نیز برای رسیدن به این هدف ریخته اند. شاید باور نکنید اما بسیاری از محصولات مورد استفاده ما در طول روز از جمله لوازم آرایشی، پارچه، فلز و کاغذ ساخته دست دانش آموختگان و کارشناسان رشته مهندسی شیمی هستند. در این مقاله، بحث جامعی در مورد شیمی بدون کنکور آزاد داریم. همچنین، در کنار مطلب شیمی بدون کنکور آزاد معرفی کوتاه رشته شیمی و لیست برخی از مؤسسات آموزش عالی ارائه دهنده این رشته نیز بیان می گردد. البته باید گفت که این رشته در مقطع کارشناسی بدون کنکور در دانشگاه آزاد پذیرش دارد.

معرفی کوتاه رشته مهندسی شیمی

رشته مهندسی شیمی به تحلیل و بررسی شیوه تهیه مواد، خواص و تغییرات به وجود آمده در آنها می پردازد. ابداع و نوآوری به وسیله پژوهش و انجام آزمایشاتی چند از وظایف اصلی متخصصان علم شیمی به حساب می آید. دو گرایش شیمی محض و کاربردی شاخه های تحصیلی مهندشی شیمی را در مقطع کارشناسی در بر می گیرند.

شرایط ثبت نام مهندسی شیمی بدون آزمون آزاد 

راجع به شرایط ثبت نام مهندسی شیمی بدون کنکور آزاد  باید توضیح بدهیم که داشتن گواهی نامه اشتغال به تحصیل در مقطع پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا پایان این دوره و همین  طور دیپلم کاملاً الزامی است. در حقیقت، اگر این دو مدرک را ندارید، فعلاً خیال شرکت در شیمی بدون کنکور آزاد را از سر بیرون کنید.

زمان ثبت نام شیمی بدون آزمون آزاد 

جهت اطلاع شما دوستان عزیز و گرامی باید بگوییم که ثبت نام در شیمی بدون کنکور آزاد از چند روز گذشته یعنی 20 مردادماه آغاز گردیده و در صورت تمایل می توانید اقدام به ثبت نام نمایید.

نحوه ثبت نام شیمی بدون آزمون دانشگاه آزاد

اگر از نحوه ثبت نام شیمی بدون کنکور آزاد اطلاعی ندارید، ما در اینجا شیوه انجام آن را برایتان توضیح می دهیم. در حال حاضر، فراخوان ثبت نام شیمی بدون کنکور آزاد در سایت رسمی دانشگاه آزاد منتشر شده و همه شما عزیزان به وسیله خرید کارت اعتباری می توانید ثبت نام خود را به انجام رسانید. باید بگوییم که مطابق قانون مصوب دانشگاه آزاد 20 کد رشته محل را در رشته شیمی می توانید بر طبق اولویت های خود از نظر واحد دانشگاهی در فیلدهای مخصوص وارد نمایید.

لیست دانشگاه های پذیرنده شیمی بدون آزمون آزاد

مطابق نیاز شما عزیزان، لیست بعضی از دانشگاه های ارائه دهنده شیمی بدون کنکور آزاد را ذکر می نماییم:

استان اصفهان –  وحد شهررضااستان آذربایجان غربی واحد خوی
استان تهران – واحد یادگار امام خمینی (ره) شهرریاستان آذربایجان شرقی  واحد خامنه
استان آذربایجان غربی واحد نقدهاستان تهران – واحد تهران مرکزی
استان آذربایجان شرقی  واحد میانهاستان تهران – واحد تهران شمال
استان آذربایجان غربی واحد مهاباداستان تهران – واحد تهران شرق
استان آذربایجان شرقی  واحد مراغهاستان آذربایجان شرقی  واحد تبریز
استان آذربایجان شرقی  واحد صوفیاناستان ایلام – واحد ایلام
استان آذربایجان شرقی  واحد شبستراستان آذربایجان شرقی  واحد اهر
استان تهران – واحد رباط کریماستان اصفهان –  واحد اصفهان (خوراسگان)
استان بوشهر – واحد دشتستاناستان تهران – واحد اسلامشهر

 

در این مقاله، بحث کوتاهی راجع به شیمی بدون کنکور آزاد را مطرح کردیم. در صورت تمایل می توایند مقاله ظرفیت پذیرش بدون کنکور آزاد 97 را نیز مطالعه بفرمایید.

مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه رشته شیمی در دوره بدون آزمون دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *