انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98





انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98

حسابداری جزء رشته های پر کاربرد این روزها محسوب می شود. هر شرکت و سازمان و اداره ای نیاز به یک حسابدار دارد. از این رو جزو رشته های پرطرفدار به حساب می آید. خیلی ها در مقطع کاردانی این رشته به تحصیل می پردازند و بعد از اتمام دوره کاردانی وارد دوره کارشناسی می شوند. از این رو برای این دسته از افراد می خواهیم انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 را شرح دهیم.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی حسابداری بدون کنکور آزاد

دانشگاه آزاد در سال های اخیر پذیرش بدون کنکور دارد. یکی از دوره هایی که پذیرش بدون کنکور دارد، دوره کارشناسی ناپیوسته است. بنابراین امکان ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 نیز وجود دارد. دانشگاه آزاد دو بار در سال اقدام به پذیرش کاردانی به کارشناسی حسابداری می کند. یک بار برای نیمسال اول و یک بار برای نیمسال دوم. زمان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 نیمسال اول در اواخر مردادماه و اوایل شهریورماه است.

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته آزاد حسابداری

دفترچه راهنمای ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی نیمسال اول 98-98 بر روی سایت دانشگاه آزاد قابل دریافت است. اگر شما قصد دارید به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 بپردازید، حتماً دفترچه راهنما را مطالعه کنید تا از شرایط مطلع شوید. همچنین می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید تا ا طلاعات لازم را در اختیارتان بگذارند.

زمان و نحوه انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی حسابداری

دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته در 22 مردادماه منتشر شده است. بنابراین زمان انتخاب رشته نیز در اواخر مردادماه آغاز می شود. زمان دقیق آن توسط سایت دانشگاه آزاد اعلام خواهد شد. انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 همزمان با ثبت نام آن و به صورت اینترنتی می باشد. شما می توانید از سایت دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام کنید. برای انتخاب رشته و ثبت نام کارشناسی ناپیوسته حسابداری باید شرایط عمومی و اختصاصی را دارا باشید. این شرایط در دفترچه آمده است. در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم:
  • اعتقاد به دین اسلام، مسیحی، زرتشتی، کلیمی
  • عدم عناد با جمهوری اسلامی ایران و عدم فساد اخلاقی
  • عدم وجود منع برای تحصیل از نظر قوانین جمهوری اسلامی ایران و نظام وظیفه
  • رعایت مقررات دانشگاه آزاد
  • دارا بودن مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته و کاردانی جامع علمی کاربردی
در صورتی که دارای شرایط فوق هستید، می توانید اقدام به انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 کنید. شما امکان انتخاب 20 کد رشته محل را دارید. برای انتخاب رشته حسابداری، محل و واحدهای مورد نظر خود را یادداشت کنید و آنها را از یک تا 20 اولویت بندی کنید. برای انتخاب رشته و اولویت بندی خود می توانید با مشاوران آیدانیتو نیز مشورت کنید.

نحوه پذیرش کارشناسی ناپیوسته حسابداری آزاد

شما می توانید با مدرک کاردانی هر رشته ای برای کارشناسی ناپیوسته حسابداری ثبت نام کنید. از آنجایی که پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی می باشد، ضریبی را برای رشته های متجانس در رشته های نامتجانس در نظر گرفته اند. که به ترتیب برابر 100 و 70 می باشد.

نکات مهم برای انتخاب رشته کارشناسی ناپیوسته حسابداری

در انتخاب اولویت های خود دقت کافی را داشته باشید. زیرا امکان جابه جایی شامل انتقالی و مهمان وجود ندارد. همچنین خوابگاه به دانشجویان تعلق نمی گیرد و تأمین مسکن به عهده دانشجو است. شما می توانید مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 را بخوانید.
برای داشتن انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 درست و بدون هیچ مشکلی میتوانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *