آیدانیتو > شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس
دکتری

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس

دانشگاه تربیت مدرس تهران به عنوان دانشگاهی دارای سابقه و پیشینه ای غنی در ایران مطرح شده است. دانشگاهی دولتی که در سال 1360 به روی اهالی علم و علاقه مندان به درس و کتاب گشوده شد هدف اولیه از تأسیس دانشگاه تربیت مدرس آموزش و تربیت اعضاء هیئت علمی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بود. در میان دانشکده های این دانشگاه می توان از دانشکده علوم پزشکی، علوم ریاضی، حقوق، کشاورزی، برق و کامپیوتر، مهندسی عمران و محیط زیست، هنر و معماری و مهندسی صنایع و سیستم ها نام برد. از بین رقم 196649 داوطلب کنکور دکتری که در این آزمون مهم و سرنوشت ساز ثبت نام کردند تعدادی برابر با 163231 نفر در سر جلسه این آزمون مهم حاضر بودند و به سؤالات کنکور دکتری پاسخ داند بخشی از این داوطلبان و متقاضیان تمایل به ثبت نام در دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس را داشتند. از این رو به علت علاقه این گروه از داوطلبان به ادامه تحصیل در دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس موضوع مقاله حاضر را به بحث در رابطه با شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس به دست آورید.

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس

پس از انتشار نتایج اولیه و در واقع اعلام رتبه های داوطلبان در کنکور دکتری هر کدام از این داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سنجش به نشانی sanjesh.org کد رشته های مورد علاقه و مورد نظر خود را  در صفحه مخصوص انتخاب رشته دکتری سایت وارد کنند. اما یکی از اولین موضوعات و مسائل مورد توجه داوطلبان کنکور دکتری مبلغ شهریه در نظر گرفته شده جهت پرداخت در هر نیمسال تحصیلی برای واحدهای درسی اخذ شده توسط دانشجوی دکتری است. مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس نیز مبلغ از قبل مشخص شده ای را برای هر نیمسال تحصیلی را شامل می شود. البته میزان شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس بر اساس شمار واحدهای اخذ شده توسط دانشجو متغیر است.

نحوه محاسبه شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس

شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس برای سال 98 بر طبق تصمیم مسئولین این دانشگاه به اطلاع داوطلبان و افراد مایل به تحصیل دکتری شبانه در این دانشگاه رسیده است. بر این اساس در این بخش مفصلاً توضیحاتی را در ارتباط با شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس خدمتتان ارائه می دهیم. باید بگوییم که برای هر یک از گرایش های ارائه شده در دانشکده های حقوقی، اقتصاد، مدیریت و علوم انسانی هزینه تحصیل برابر با 758660000 ریال است. اما شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس در سایر رشته گرایش های دانشکده های علوم ریاضی، علوم پایه، مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی عمران و محیط زیست، هنر و معماری، علوم زیستی و مهندسی شیمی و منابع طبیعی و علوم دریایی، دانشکده علوم انسانی متفاوت است. مبلغ شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس برای این دانشکده ها مبلغی معادل 927250000 ریال است. باید اشاره کنیم که حداقل 8 درصد از مبالغ مذکور در زمان ثبت نام غیر حضوری و پیش از انجام انتخاب واحد برای نیمسال اول تحصیلی و به شکل آنلاین و ما بقی آن یعنی 4/5 درصد باقیمانده باید در طول نیمسال تحصیلی پرداخت شود. نکته بسیار مهم این که مبالغ شهریه دریافتی در صورت انصراف دانشجو در هر کدام از نیمسال های تحصیلی به وی بازگردانده نخواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در رابطه با میزان شهریه پرداختی برای مقطع دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در این مقاله به تحلیل و بررسی شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله دکتری بدون آزمون شبانه بزنید.
اگر سوالی در زمینه شهریه دکتری شبانه دانشگاه تربیت مدرس ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *