معافیت ایثارگران

شرایط معافیت ایثارگران

شرایط معافیت ایثارگران

در این مقاله به موضوع شرایط معافیت ایثارگران خواهیم پرداخت.

سربازی در کشورهای مختلف از جمله ایران برای دفاع از تمامیت ارضی و دفاع از مرزهای کشور است که جوانان در بهترین دوره ی عمر خود، که آغاز سن مشمولیت یعنی از شروع 19 سالگی است، وارد مراحل اعزام به خدمت می شوند. اعزام به خدمت ویژگی های زیادی را در سربازان تقویت می کند. روحیه مقابله با سختی ها و افزایش تحمل و تمرین قناعت و ایستادگی در کمترین شرایط و همچنین نظم پذیری، قانون گرایی و ایجاد و افزایش حس مسئولیت پذیری ویژگی هایی است که در پایان سربازی شامل حال افراد می شود. اما با توجه به اینکه برخی از جوانب منفی مانند بالا بردن سن ازدواج، از بین بردن فرصت های شغلی و … به این مسئله می نگرند، مشمولان زیادی به دنبال معافیت از سربازی هستند، در برخی از موارد هم شرایط انجام خدمت برای مشمول وجود ندارد.

معافیت ایثارگری از جمله معافیت هایی است که مشمولان می توانند از آن استفاده کنند، در مقاله شرایط معافیت ایثارگران شما را با جزئیات این معافیت بیشتر آشنا خواهیم کرد، همراه ما باشید.

شرایط اخذ معافیت ایثارگران

سالانه 20 هزار نفر می توانند از معافیت ایثارگران استفاده کنند. در سال جدید تغییراتی در قانون معافیت و کسری خدمت ایثارگران ایجاد شد که در مقاله کسری ایثارگران به طور کامل توضیح داده شده است.

طبق قوانین فرزندان ایثارگرانی که 28 و 29 ماه امتیاز دریافت کرده اند، از خدمت سربازی معاف هستند. در ادامه ی مقاله شرایط معافیت ایثارگران  شما را با شراط معافیت ایثارگران آشنا خواهیم کرد ، پیشنهاد می کنیم با ادامه ی مقاله همراه ما باشید.

شرط معافیت ایثارگران

غیبت در سربازی محدودیت های زیادی را برای مشمولین به همراه دارد. در بسیاری از معافیت ها و کسری خدمت وجود غیبت در سربازی مانع رسیدگی به درخواست معافیت مشمولین می شود، در خصوص معافیت ایثارگران این شرط به چه صورت است؟ آیا فرزندان ایثارگران در حالی که شامل غیبت در سربازی شوند، می توانند از این نوع معافیت بهره مند شوند؟

توجه داشته باشید معافیت ایثارگری تنها به مشمولانی داده می شود که سابقه ی 28 و 29 ماه به بالای ایثارگری دارند و سوابق کمتر از 28 ماه تنها می توانند از کسری خدمت 1 ماه سابقه ایثار گری و  12 روز معافیت از سربازی استفاده کنند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه شرایط معافیت ایثارگران مقاله کسری خدمت ایثارگران را مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون شرایط معافیت ایثارگران و یا کسری خدمت ایثارگران دارید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *