لیست دانشگاه ها کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی






دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی

دانشگاه جامع علمی کاربردی یکی از دانشگاه های معتبر در ایران است که تحت نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اداره می گردد. یک مؤسسه آموزش عالی نیمه دولتی که از حدود 27 سال پیش به لیست دانشگاه های ایران اضافه شد. باید بدانید که این دانشگاه بنام نقشی قابل توجه و مهم در تعلیم و تربیت اشخاصی متبحر و خبره در زمینه هایی همچون فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ایفا می کند. دانشگاه جامع علمی کاربردی علاوه بر سایر مقاطع تحصیلی اقدام به جذب دانشجویانی در رشته های مختلف تحصیلی در دوره کاردانی نیز می کند. در این مقاله، بحث دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی را برای شما دوستان گرامی مطرح می کنیم. در کنار موضوع دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی ، شروط و ضوابط دانشگاه های جامع علمی کاربردی برای گزینش و جذب دانشجویان در رشته مترجمی زبان انگلیسی و همین طور ظرفیت پذیرش آن در این دانشگاه را نیز مورد بررسی قرار می دهیم.

شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی

جذب و پذیرش دانشجویان در دانشگاه علمی کاربردی و همین طور در رشته مترجمی زبان انگلیسی به دو شکل سهمیه شاغل و آزاد انجام می گیرد. علاوه بر این موضوع، تمامی دانشجویان می توانند بدون هیچ مشکل و یا منعی اقدام به اخذ وام تحصیلی در ترم های تحصیلی خود نمایند.

شرایط پذیرش کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی

داشتن مدرک فوق دیپلم و یا کاردانی پیوسته که از آموزشگاه های فنی و حرفه ای معتبر سراسری ایران دریافت کرده اید یکی از ضروری ترین موارد برای ثبت نام در کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی محسوب می شود. علاوه بر این مسئله، امکان تغییر رشته از مترجمی زبان انگلیسی به رشته ای دیگر نیز پس از قبولی برای افراد وجود دارد. مورد مهم دیگر، عدم وجود هیچ گونه مشکلی در زمان ادامه تحصیل در کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی برای آقایان است که در صورت وجود باید حتماً برطرف شود.

ظرفیت دانشگاه های پذیرنده کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی

در مورد ظرفیت پذیرش دانشگاه های پذیرنده کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی باید این توضیح را بدهیم که به فرض مثال در گرایش آثار دیداری و شنیداری رشته کاردانی مترجمی زبان انگلیسی مؤسسه فرهنگی هنری سیامان، مرکز آموزش علمی کاربردی هتل مجلل درویشی توس و مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 06 تهران از جمله دانشگاه هایی هستند که بیشترین ظرفیت پذیرش یعنی 75 نفر را  در کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی دارند.

اما پایین ترین ظرفیت پذیرش در این رشته برابر با 40 نفر است که به مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 04 تهران اختصاص دارد. علاوه بر این در گرایش دیگر کاردانی مترجمی زبان انگلیسی یعنی آثار مکتوب و متون رسمی، کمترین ظرفیت پذیرش متعلق به مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بیرجند، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 5 مازندران است که در حدود سی نفر است. اما از طرف دیگر، مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران، مؤسسه فرهنگ و هنری سیاحان، مرکز آموزش علمی کاربردی دارالصابرین بم و مرکز آموزش علمی کاربردی جوادالائمه یزد با ظرفیت 75 نفر بیشترین ظرفیت پذیرش در این گرایش را از آن خود کرده اند.

لیست دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی

بخش پایانی مقاله حاضر را به ارائه لیست دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی اختصاص داده ایم.

رشته تحصیلی

نام واحد پذیرنده

کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی- آثار مکتوب و متون رسمی

مرکزآموزش علمی کاربردی خبرگزاری فارس

مرکزآموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تبریز

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 06 تهران

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 32 تهران

مرکزآموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی تهران 3

مرکزآموزش علمی کاربردی جوادالائمه یزد

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 4 بابل

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 1 کردستان

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 32 تهران

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 13 تهران

 

رشته تحصیلی

نام واحد پذیرنده

کاردانی حرفه ای مترجمی زبان انگلیسی- آثار دیداری و شنیداری

مرکزآموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی زنجان

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 18 تهران

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 2 اصفهان

مرکزآموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد

 

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد29 تهران

مرکزآموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر واحد 46 تهران

مؤسسه فرهنگی هنری پیشرو پژوهان

مؤسسه فرهنگی هنری سیامان

 در این مقاله به معرفی دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی بزنید.

اگر سوالی در زمینه دانشگاه های کاردانی علمی کاربردی مترجمی زبان انگلیسی ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *