شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98





زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98

رشته مدیریت را می توان از آن دسته رشته هایی دانست که شاید بدون وجود آن چرخه جامعه به خوبی نمی چرخد. در حقیقت، کلید تمام مسائل و مشکلات سازمان ها و جامعه اعم از فساد اداری، معضل بیکاری، سوء استفاده های مالی، عدم استفاده از امکانات موجود در سازمان ها و غیره در این رشته پرطرفدار و در دستان کارشناسان ماهر و کاردان آن نهفته است. هر کدام از گرایش های رشته مدیریت مانند مدیریت صنعتی، دولتی، بازرگانی، امور بانکی (مالی) و امور گمرگی در نوع خود بسیار مهم بوده و وجود آن در میان گرایش های مختلف این رشته کاملاً ضروری به نظر می رسد. همان طور که اطلاع دارید، گرایش های پرطرفدار رشته مدیریت در اکثر دانشگاه های ایران مورد تدریس قرار گرفته و حتی در دانشگاه آزاد نیز شاهد وجود این رشته جامع هستیم. در مقاله حاضر، مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 را مطرح کردیم. همچنین، طرح موضوعاتی همچون آشنایی با چند گرایش شناخته شده رشته مدیریت و درس های اختصاصی آن ها نیز می تواند به هر چه جامع تر شدن مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 کمک شایان توجهی کند. پس با اطلاعات کلی را در مورد ما همراه باشید تا زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 آشنایی با چند گرایش بیشتر شناخته شده رشته مدیریت کسب کنید. در زیر، اشاره ای داریم به چند گرایش رشته مدیریت که به نظر نویسنده گنجاندن آن در مقاله خالی زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد مدیریت 98 بی فایده نیست.

معرفی کامل رشته مدیریت بیمه

یکی از شاخص های توسعه در کشورهای توسعه یافته، بیمه بوده که در میان مردم این کشورها به نام صنعت بیمه مشهور است. علت اهمیت رشته مدیریت بیمه را می توان در کسب اطمینان هر سرمایه گذار از مصون ماندن سرمایه در صورت وقوع هر خطر یا حادثه ای یافت. شاید برایتان جالب باشد اما اعتقاد مسئولین و مردم ساکن در کشورهای پیشرفته بر این است که امکان فعالیت افراد تحصیل نکرده در این رشته و بی مهارت در این رشته وجود نداشته و تنها افراد دانش آموخته این رشته باید در این زمینه مشغول به کار شوند. دانشجویان رشته مدیریت بیمه نحوه رفتار با افراد بیمه گذار و همچنین اصول و فنون گرداندن و اداره شرکت های بیمه را آموزش می بینند. علاوه بر این، کسب اطلاعاتی در مورد خدمات درمانی، انواع بیمه همچون بیمه اتومبیل و عمر در طول دوران تحصیل در این رشته صورت می گیرد.

درس های تخصصی و اصلی مورد تدریس در رشته مدیریت بیمه

اصول مدیریت بازرگانی، حسابرسی، حقوق تجارت، حسابداری صنعتی، روانشناسی عمومی، توسعه اقتصادیف بیمه اموال، حسابداری شرکت های بیمه، بیمه اتکایی، بازاریابی و مدیریت بازار، پول و ارز و بانکداری، مدیریت ریسک و بیمه، اصول بیمه، متون بیمه انگلیسی و حقوق مدنی

معرفی کامل رشته مدیریت بازرگانی

باید بدانید که فرد شاغل در زمینه مدیریت بازرگانی توانایی اداره و تفکیک امور تجاری را داشته و علاوه بر این می تواند شیوه های نوینی را در توزیع و عرضه ارائه نموده و خدمات تازه و متنوعی را ارائه نماید. لازم به ذکر است که این گرایش مهارت ها، شیوه ها و اصولی را تحلیل می کند که تمامی شرکت های بازرگانی، خدماتی و اقتصادی نیاز به کسب اطلاع از ان ها را دارند. به عنوان نمونه آموزش شیوه تصمیم گیری راجع به نحوه فروش، بازاریابی، به کاراگیری و جذب افراد در سازمان ها، تولید و سرمایه گذاری در این حیطه از مدیریت گنجانده شده اند.

درس های تخصصی و اصلی مورد تدریس در گرایش محبوب مدیریت بازرگانی

بازرگانی بین المللیتحقیقات بازاریابی
بازاریابی و مدیریت بازارسیاست پولی و مالی
روابط صنعتیمدیریت تولید
روانشناسی کاربهره­وری و تجزیه و تحلیل آن در سازمان
سازمان های پولی و مالی بین المللیحسابدرای صنعتی سیستم های خرید و انبارداری توزیع
مدیریت استراتژیکروابط صنعتی سمینار در مسائل بازاریابی
مدیریت مالیسمینار در مسائل مالی
حقوق بازرگانیحقوق بازرگانی بین الملل

 

معرفی جامع رشته مدیریت امور گمرکی

این گرایش مشهور از رشته مدیریت با هدف تربیت و آموزش متخصصان و کارشناسانی مسلط بر مبحث تجارت بین الملل و بازرگانی، علم مدیریت و مهم تر از همه مسائل مربوط به امور گمرکی به دانشگاه ها ورود پیدا کرده است. در مجموع، شناخت کامل از مجامع گمرکی بین المللی و همینطور سازمان های مشغول در این حیطه با تدریس دروس مربوط به گرایش مدیریت امور گمرکی صورت می گیرد.

تاریخ و شروط مورد نیاز برای ثبت نام در دوره کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد مدیریت 98

به اطلاع شما دوستان عزیز می رسانیم که اگر مایل به ادامه تحصیل در رشته مدیریت بدون کنکور در دانشگاه آزاد اسلامی را دارید، امکان ثبت نام در سایت این دانشگاه در اواسط ماه مرداد 98 برایتان فراهم می شود. البته این تاریخ مربوط به افرادی است که ماه مهر را  برای ورود به دانشگاه به بهمن ماه ترجیح می دهند. در غیر این صورت باید در اواسط دی ماه جهت ثبت نام وارد سایت این دانشگاه شوید. دارا بودن و اخذ مدارک پیش دانشگاهی و دیپلم دوران دبیرستان و تهیه سایر مدارک مورد نیاز نیز از مهم ترین موارد ضروری در زمان ثبت نام در دوره کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد مدیریت 98 است. ذکر این نکته بسیار مهم است که میزان معدل کتبی درج شده بر روی برگه دیپلم شما نقش بسیار اساسی در قبولی و پذیرفته شده در این رشته داشته و دیگر همانند گذشته بی اهمیت نیست. در مطلب پیش رو، به تحلیل موضوع زمان و شرایط ثبت نام بدون کنکور آزاد مدیریت 98 پرداختیم. در صورت تمایل، می توانید مقاله انتخاب رشته بدون کنکور آزاد را نیز مطالعه بفرمایید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته بدون کنکور آزاد مدیریت دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *