شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری

در طی چند سالی که از حذف آزمون ورودی دانشگاه پیام نور می گذرد، تعداد متقاضیان ورود و ثبت نام در این دانشگاه به میزان قابل توجهی افزایش پیدا کرده است. نکات مثبتی همچون شهریه مناسب، امکان حضور اختیاری در سر کلاس های درس، از دلایلی است که موجب جذب متقاضیان به تحصیل در این دانشگاه می شود. رشته معماری از آن دسته رشته هایی است که جذب دانشجو در آن زیاد است و طرفداران بسیاری در میان متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور دارد. در این مقاله، به بحث در مورد زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری برای شما می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری به دست آورید.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری

افرادی که قصد ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری را دارند، بایستی دارای گواهینامه پیش دانشگاهی و یا دیپلم نظام قدیم متوسطه باشند. نکته مهم این که تمامی داوطلبان باید مدرک پیش دانشگاهی خود را حداکثر تا آخر شهریورماه اخذ کنند. یکی از شرایط ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری جهت داوطلبان ذکور این است که نباید هیچ گونه مشکل وضعی در مورد خدمت وظیفه عمومی داشته باشند.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری معمولاً در نیمه دوم ماه مرداد هر سال است. بنابراین، در صورت تمایل به ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری باید در این زمان گوش به زنگ اعلام سایت سازمان سنجش در این زمینه باشیم.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری

در این بخش از مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری به ذکر چند نکته در مورد نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری می پردازیم. مراحل انتخاب رشته و ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری به شکل کاملاً اینترنتی است و انجام ثبت نام در سایت سازمان سنجش آموزش کشور (به نشانی Sanjesh.org) برایتان میسر است. فقط به خاطر داشته باشید که جهت ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری خرید کارت اعتباری ضرورت دارد. هر کدام از شما داوطلبان عزیز می توانید تا سقف 150 کد رشته را در کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری انتخاب نمایید.

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور  بزنید.

اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور معماری و انتخاب رشته بدون کنکور ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *