شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع






زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع

صنایع از رشته هایی است که در سال های گذشته متقاضیان زیادی داشته و جزء رشته های محبوب دانشگاهی شناخته شده است.

از جمله دانشگاه هایی که مورد توجه این داوطلبان قرار گرفته است دانشگاه پیام نور است و دلیل آن پذیرش راحت تر نسبت به دانشگاه های دیگر است، معمولاً بیش از 90% از رشته های دانشگاه پیام نور بدون کنکور است که بر این اساس سوابق تحصیلی داوطلب و بررسی شرایط داوطلب معیار پذیرش دانشجو خواهد بود. در ادامه جزئیات بیشتری راجع به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع خدمت شما عزیزان ارائه می شود.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع

متقاضیان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع باید شرایط مورد نیاز و تعیین شده از سوی سازمان سنجش را داشته باشند تا در این مرحله مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته شوند. در ادامه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع شما را با شرایط این دوره آشنا خواهیم کرد.

شرایط عمومی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور:

اعتقاد به دین مبین اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی، نداشتن سابقه عضویت در سازمان های غیرقانون و فساد اخلاقی و عناد و دشمنی با نظام حاکم بر جامعه، عدم اعتیاد به مواد مخدر و موارد دیگری که در دفترچه ذکر شده است.

شرایط اختصاصی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع:

داشتن گواهینامه دوره پیش دانشگاهی که حداکثر تا تاریخ 31/6/97 اخذ شده باشد و یا دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم آموزش متوسطه از جمله شرایطی است که متقاضیان باید از آن برخوردار باشند.

مقررات نظام وظیفه در ثبت نام کارشناسی بدون کنکور صنایع:

مشمولات خدمت همان طور که اطلاع دارند باید از نظر وضعیت نظام وظیفه ممنوعیت تحصیل نداشته باشند از این جهت لازم است داوطلبان آقا که در شمول قانون نظام وظیفه هستند از معافیت تحصیلی برای ادامه ی تحصیل استفاده کنند.

اگر متقاضی وارد غیبت از سربازی شده باشند نمی توانند در این دوره و هیچ دوره ی دیگری جهت ادامه تحصیل شرکت کنند و حتی در صورت و انتخاب رشته ثبت نام این دسته از عزیزان در دانشگاه های انجام نمی شود.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع در نیمه ی مرداد ماه می باشد، ثبت نام این دوره به صورت دقیق از 15 مرداد دوشنبه آغاز شده و تا 24 مرداد به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت، داوطلبان عزیز توجه کنند با توجه به معیار پذیرش کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع و با در نظر گرفتن این که آزمونی وجود ندارد بهتر است در روزهای اولیه و در زمان وجود ظرفیت لازم انتخاب رشته ی خود را تکمیل کنند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع مقاله ی لیست رشه های بدون کنکور غیرانتفاعی 97 را نیز مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور پیام نور صنایع را دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *