شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق





 


زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق

رشته مهندسی برق از دوران گذشته تا به حال طرفداران خاص خود را در میان داوطلبان داشته و طی سال های گذشته علاقه مندان و داوطلبان بسیاری جهت قبولی و پذیرش در این رشته با یکدیگر رقابت می کردند. ولی امروز با تغییر شرایط جذب دانشجو در دانشگاه های سراسری، اوضاع کاملاً تغییر کرده و افراد می توانند بدون شرکت در کنکور دانشگاه آزاد به ادامه تحصیل در رشته مهندسی برق بپردازند. در این مقاله، می خواهیم به بررسی زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق برای شما دوستان گرامی  بپردازیم پس با ما همراه باشید تا از زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق اطلاع پیدا کنید.

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق

از جمله دانشگاه هایی که اقدام به جذب و پذیرش بدون کنکور مهندسی برق می کنند، موسسات آموزش عالی و دانشگاه های غیر انتفاعی است. این موسسات جزء زیر مجموعه های دانشگاه سراسری بوده و شرایط و ضوابط پذیرش دانشجو در آن ها مشابه سایر دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی سراسری است و هیچ تفاوتی ندارد.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق

باید بگوییم که زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق همزمان با انتخاب رشته کنکور سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی است. به طور تقریبی می توان گفت که ثبت نام در کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق معمولاً از اواسط مرداد شروع و تا چند روز مانده به پایان این ماه ادامه می یابد.

نحوه ثبت نام کارشناسی برق دانشگاه غیر انتفاعی

جهت ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق بایستی در زمان مقرر به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مراجعه کنید . بعد از ورود به سایت سازمان سنجش، باید وارد بخش انتخاب رشته و ثبت نام جهت پذیرش دانشجو صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی شده و با وارد کردن سریال ثبت نام، وارد صفحه انتخاب رشته شوید. به این نکته توجه داشته باشید که دریافت سریال ثبت نام مشروط به تهیه کارت اعتباری است.

نحوه دریافت کارت اعتباری به این صورت است که ابتدا باید بر روی بخش خرید کارت و سپس ثبت نام دانشجو بر اساس سوابق تحصیلی کلیک کرده و بعد از وارد کردن اطلاعات فردی و پرداخت مبلغی برابر با 22 هزار تومان، کارت را خریداری کنید.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیر انتفاعی برق

ثبت نام و انتخاب رشته مهندسی برق بدون کنکور غیر انتفاعی نیازمند داشتن شرایطی است که در دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی قرار می گیرند. شرایط اختصاصی برخورداری از مدارک تحصیلی پیش دانشگاهی و دیپلم را در برگرفته و از شرایط عمومی می توان موارد زیر را نام برد:

  • نبودن هیچ گونه مشکل و فساد اخلاقی در فرد متقاضی
  • باور و اعتقاد به دین مبین اسلام و یا ادیان مورد پذیرش مطابق قانون همچون کلیمی، زرتشتی و مسیحی
  • عدم سابقه عضو بودن در فراماسونری و ساواک
  • عدم ارتکاب کارهای خلاف شئون تحصیلی و شغلی در طول فعالیت شغلی و یا تحصیلی

در این مقاله به بررسی نکات مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب آگاهی بیشتر سری هم به مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی برق بزنید.

پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از کلیه ی نکات مرتبط با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی با مشاوران باتجربه تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید. در ضمن شما می توانید انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور خود را نیز به مشاوران حرفه ای آیدانیتو بسپارید.

 

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *