شرایط و زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98

زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98

رشته حسابداری در ردیف مشهورترین رشته های دانشگاهی بوده که بسیاری از داوطلبان آن را در اولویت انتخاب های خود قرار داده و به دنبال پذیرفته شدن در این رشته هستند. جالب است بدانید که شغل حسابداری از قدیم الایام در ایران و سایر کشورها رواج زیادی داشته و همواره افرادی مسئولیت بررسی شرایط مالی و حساب و کتاب روزانه را بر عهده داشته اند. باید گفت تا پیش از این دو لغت میرزا و دفتردار به جای واژه حسابدار در بین مردم به کار می رفت. سال 1345 هجری شمسی نخستین سالی بود که رشته حسابداری در آموزشگاه های عالی ایران مورد تدریس قرار گرفت. مؤسسه های حسابداری که تحت نظر شرکت نفت ایران فعالیت می کرد، اولین مجری برگزار کننده دوره های حسابداری در کشور محسوب می شود. حسابداری از آن دسته رشته های دانشگاهی پرطرفداری است که عدم وجود آن در میان رشته های دانشگاهی یک مؤسسه آموزش عالی ایران به ندرت اتفاق می افتد. در این مقاله به ذکر زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 برای شما دوستان عزیز می پردازیم. پس با ما همراه باشید تا نکات و جزئیات لازم در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 را بیاموزید.

شیوه پذیرش در مقطع کارشناسی بدون آزمون رشته حسابداری 98

باید بگوییم که برای وورد به مقطع کارشناسی رشته حسابداری در دانشگاه آزاد اسلامی معدل کل دیپلم فرد یا همان سوابق تحصیلی وی اثر بسزایی دارد. همچنین به ضریب معدل در پذیرش نیز باید توجه شود. بدین صورت که اگر رشته دبیرستانی فرد نیز حسابداری بود، اثر معدل 100 و در غیر اینصورت تأثیری 70 درصدی دارد.

تاریخ و شروط پذیرفته شدن در رشته حسابداری بدون آزمون دانشگاه آزاد اسلامی

راجع به زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 باید گفت که چند شرط اختصاصی کاملاً متفاوت در مورد ثبت نام در مقطع کارشناسی پیوسته و پیوسته در این رشته وجود دارد. در اینجا امکان آشنا شدن شما عزیزان با این شرایط فراهم است. در مورد مقطع کارشناسی پیوسته باید بگوییم که گواهی نامه اتمام دوره پیش دانشگاهی و دیپلم سوم دبیرستان برای داوطلبان نظام جدید و در صورت نبود مدرک اشتغال به تحصیل در این دوره ضروری است. توجه داشته باشید که در صورت عدم وجود مدرک کاردانی یا پیش دانشگاهی برای داوطلبان دارای دیپلم کاردانش و فنی حرفه ای امکان انجام عملیات ثبت نام برای آن ها وجود ندارد. برای تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته، افراد باید دارای مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته باشند. شروط ذکر شده از مهم ترین شرط های ثبت نام در مقطع کارشناسی دانشگاه آزاد به شمار می آیند. اما راجع به زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 باید بدانید که با توجه به دو تاریخ متفاوت پذیرش در این مقطع و این رشته دانشگاهی یعنی مهر و بهمن 98، ماه مرداد و آبان یا آذر جهت انجام عملیات ثبت نام در رشته حسابداری بدون کنکور آزاد درنظر گرفته شده است.

شیوه ثبت نام در مقطع کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98

پس از ذکر زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98، توضیحاتی در مورد شیوه ثبت نام در آن خالی از لطف نیست. هر کدام از شما داوطلبین عزیز باید گوش به زنگ اطلاعیه دانشگاه آزاد برای جذب دانشجو در مقطع کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 باشد. پس از آغاز روزهای ثبت نام، کارت اعتباری به شکل آنلاین از سایت دانشگاه آزاد خریداری کرده و مراحل ثبت نام را به ترتیب انجام دهید. توجه داشته باشید که امکان وارد کردن 20 کد رشته محل برای شما عزیزان وجود دارد. در ان مطلب، مبحث زمان و شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 را مطرح کردیم. بعلاوه، می توانید مقاله کارشناسی بدون کنکور آزاد 98 را نیز نگاهی بیندازید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام در مقطع کارشناسی بدون کنکور رشته حسابداری در دانشگاه آزاد دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *