آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 پرداخته ایم. داوطلبان علاقه مند به رشته حسابداری با مطالعه مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98، با مسائل مهم قبل که قبل از انتخاب رشته باید مطلع شوند، مانند زمان، شرایط، نحوه و … آشنا خواهند شد. رشته حسابداری همان طور که می دانید از رشته های شناور محسوب می شود و داوطلبان گروه های مختلف می توانند در آن شرکت داشته باشند. تعداد داوطلبان علاقه مند به رشته حسابداری در سال های اخیر افزایش یافته است و دلیل این تعداد علاقه مند، بازار کار در حال رشد و پیشرفت حسابداران است. تقریباً در اکثر استان ها رشته حسابداری ارائه می شود. بنابراین داوطلبان می توانند بدون نگرانی از مسیر و … رشته مورد نظر خود را در استان خود انتخاب کنند. در ادامه مقاله، زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون ککور آزاد حسابداری 98 شما را از زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته (کاردانی به کارشناسی) مطلع خواهیم کرد.

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98

و اما زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی یا همان کارشناسی ناپیوسته آزاد حسابداری 98 که بسیاری از داوطلبان منتظر آن هستند، در این مبحث ارائه خواهد شد. باید بدانید که زمان ثبتن ام این دوره در دو نیمسال انجام می شود. داوطلبانی که در نیمسال اول شرایط ورود به دانشگاه را ندارند، می توانند شانس خود را در نیمسال دوم امتحان کنند. زمان ثبت نام در نیمسال او که در مرداد ماه است و داوطلبانی که پذیرفته شوند، از مهر 98 در دانشگاه حضور پیدا کنند و زمان ثبت نام در نیمسال دوم به طور کاملاً دقیق مشخص نیست ولی به احتمال زیاد و طبق روال سال های گذشته در اواخر آذر که اوایل دی ماه انجام می شود.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری

داوطلبانی که قصد تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد را دارند، باید از شرایط زیر برخوردار باشند.
  • برخورداری از شرایط عمومی دانشگاه ها از جمله اعتقاد و التزام عملی به اسلام و یا یکی از ادیان تصریح شده در قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی از جمله وابستگی به احزاب و گروهک های محارب و عضویت در آن ها و نداشتن فساد اخلاقی از جمله اعتیاد به مواد مخدر و …
  • برخورداری از شرایط اختصاصی کارشناسی ناپیوسته که مهم ترین آن برخورداری از مدرک کاردانی (پیوسته و ناپیوسته) و کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی است. البته بهتر است بدانید داوطلبانی که ترم آخر دوره کاردانی هستند و از شرایط پذیرش نیز برخوردار هستند، می توانند در ثبت نام شرکت کنند.
  • و اما مقررات نظام وظیفه که داوطلبان مرد را در بر می گیرد، داوطلبانی که شامل غیبت در سربازی هستند، حق ادامه تحصیل را نخواهند داشت. بنابراین ثبت نام آن ها در دانشاگه و … انجام نمی شود. این دسته از داوطلبان ابتدا باید خدمت سربازی را انجام دهند و بعد اقدام به تحصیل در رشته موررد نظر کنند.

در صورتی که از مشکل نظام وظیفه برخوردار هستید، می توانید با مطرح کردن مشکلات و سؤالات خود با مشاوران با سابقه آیدانیتو، راه حل مناسبی پیدا کنید.

نکات قابل توجه در ثبت نام بدون کنکور آزاد

  • توجه داشته باشید که امکان ویرایش اطلاعات برای شما وجود نخواهد داشت. بنابراین در انتخاب رشته و ثبت نام خود که به طور همزمان انجام می شود، دقت کنید.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه، زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98، به مقاله  لیست رشته های بدون کنکور غیرانتفاعی 98 مراجعه کنید. اگر هر سوالی در زمینه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد حسابداری 98 دارید ، با مشاورین آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *