آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98
بدون کنکور, شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

در این مقاله به موضوع زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 خواهیم پرداخت. با توجه به اینکه تعداد داوطلبان ورود به دانشگاه در سال های اخیر به قدری افزایش یافته است که بسیاری از داوطلبان از تحصیل در رشته مورد نظر خود جای ماندند، لازم است بگوییم دانشگاه های زیادی شروع به پذیرش دانشجو بدون آزمون کرده اند. یکی از این دانشگاه ها، دانشگاه علمی کاربردی است. در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98، شما را از اطلاعات مورد نظرتان برای ثبت نام و انتخاب رشته آگاه خواهیم کرد.

زمان و ثبت نام بدون آزمون دانشگاه  جامع علمی کاربردی

پذیرش بدون آزمون دانشگاه علمی کاربردی در مهر و بهمن اه انجام می شود و زمان و نحوه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه جامع علمی کاربردی دوره مهر در مردادماه 98 و از طریق سایت سازمان سنجش است. و زمان ثبت نام دوره بهمن ماه در آبان ماه 98 انجام می شود که نحوه ثبت نام آنها مانند نیمسال اول است.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق شامل شرایط عمومی و شرایط اختصاصی، شرایط اتباع خارجی و مقررات نظام وظیفه است که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.
  • اعتقاد به اسلام و یا یکی از دین ها تصریح شده در قانون جمهوری اسلامی
  • انجام دادن واجبات و پرهیز کردن از محرمات و عدم تجاهر به نقض احکمان اسلامی
  • عدم احراز عناد نسبت به نظام جمهوری اسلامی
  • عدم احراز فساد اخلاقی
  • برخورداری از توانایی جسمی متناسب با رشته انتخابی و عدم اعتیاد به مواد مخدر

شرایط ثبت نام اختصاصی دانشگاه  جامع علمی کاربردی

  • داشتن مدرک دوره کاردانی (پیوسته و ناپیوسته)

شرایط ثبت نام اتباع خارجی دانشگاه  جامع علمی کاربردی

  • تنها اتباع غیر ایرانی که دارای اقامت قانون و داشتن یکی از مدارک اقامتی که در ادامه گفته می شود را دارند، می توانند در پذیرش (حضوری)، شرکت داشته باشند.
  1. گذرنامه دارای حداقل 6 ماه مجوز اقامت
  2. دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از سوی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران
  3. کارت هویت ویژه اتباع خارجی دارای اعتبار در سال 1398، بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی وزارت کشور
  4. آخرین کارت آمایش معتبر بر اساس اعلام اداره کل امور اتباع و مهارجین خارجی وزارت کشور

لازم به ذکر است این دسه از داوطلبان باید به مناطق ممنوعه برای تردد و اقامت مطلع شوند.

مقررات نظام وظیفه عمومی برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته

داوطلابن مرد توجه د اشته باشند که برای شرکت در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی باید یکی از شرایط زیر را داشته باشند: 1- کارت پایان خدمت هوشمند 2- کارت معافیت دائم (کفالت، پزشکی، ایثارگران، موارد خاص) 3- متولیدن سال 46 و قبل از آن (در صورتی که تغییر سن نداده باشند) 4- کارکنان پایور شاغل در نیروهای مسلح با ارائه گواهی اشتغال به خدمت و موافقت سازمان برای تحصیل وی 5- متولدین سال 54 به قبل (این دسته از داوطلبان در زمان ثبت نام کارت معافیت هوشمن (معافیت سنی) را ارائه می کنند. 6- مدت زمان فراغت تحصیل از زمان کاردانی تا پذیرش در مقطع کارشناسی ناپیوسته بیش از 1 سال نگذشته باشد. 7- مشمولان دارای برگه معافیت هوشمند بدون غیبت در مدت اعتبار به این نکته توجه کنید که قانون خدمت نظام وظیفه مدت تحصیل در مقطع کارشناسی ناپیوسته 3 سال است. در صورتی که در زمان مقرر شده، تحصیلات دانشجو به اتمام نرسد، مجاز به ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر نخواهد بود. در صورت داشتن هرگونه سوال در زمینه نظام وظیفه و معافیت تحصیلی در زمان پذیرش می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98

داوطلبانی که قصد ثبت نام کارشناسی ناپیوسته و علمی کاربردی برق را دارند، ابتدا باید به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با دانلود دفترچه از وب سایت سنجش از مقررات و شرایط این دوره مطلع شوند و بعد از پرداخت وجه ثبت نام (به صورت اینترنتی) به مبلغ 25 هزار تومان برای ثبت نام اقدام نمایند. با توجه به اینکه پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی انجام می شود، صحت و صداقت در تکمیل فرم ثبت نام و انتخاب رشته از الزامات پذیرش بدون کنکور است. در غیر این صورت در صورت قبولی داوطلب، قبولی وی لغو خواهد شد. داوطلبان عزیز بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی برق 98 به مقاله لیست رشته های بدون کنکور علمی کاربردی 98 مراجعه کنید. در صورت درج اطلاعات اشتباه در فرم ثبت نام و انتخاب رشته، برای اطلاع از چگونگی رفع این مشکل با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *