آیدانیتو > زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی
شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی 

رشته شهرسازی از جمله رشته های پرطرفداری است که در مقطع کاردانی پذیرش بدون کنکور دارد. بازار کار مناسب، تنوع رشته و همین طور امکان تحصیل تا مقطع دکتری در داخل کشور از مهم ترین دلایل محبوبیت رشته شهرسازی است. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی را بررسی می کنیم که دو مورد از سوال های مهم داوطلبان کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد هستند. اگر می خواهید برای پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی درخواست دهید، نکته های مفیدی در مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی خواهید یافت.

نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد در رشته شهرسازی

پذیرش کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد بر مبنای سوابق تحصیلی است. سوابق تحصیلی عبارت است از معدل دیپلم. نکته مهم دیگری که درباره نحوه پذیرش کاردانی بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود دارد، این است که اگر نوع دیپلم و گروه آزمایشی داوطلب یکسان باشد، ضریب تأثی معدل 100 درصد و در صورتی که داوطلب از گروه آزمایشی نامرتبط به دیپلم خود رشته انتخاب کند، ضریب تأثیر معدل برایش 70% در نظر گرفته می شود.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور شهرسازی آزاد

در دومین بخش مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی قصد داریم شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی را بررسی کنیم. داوطلبان پذیرش کاردانی بدون کنکور آزاد باید دیپلم پایان تحصیلات متوسطه داشته باشند. داوطلبانی که دیپلم فنی و حرفه ای یا کار و دانش دارند، اگر دوره پیش دانشگاهی را نگذرانده باشند می توانند برای پذیرش کاردانی پیوسته درخواست دهند که در این صورت محدودیت انتخاب رشته دارند و فقط می توانند رشته های مرتبط به نوع دیپلم خود را انتخاب کنند. اما در کاردانی ناپیوسته هیچ محدودیتی وجود ندارد.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی

در سومین بخش مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی ، نکات را در ارتباط با زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی به اطلاع داوطلبان عزیز می رسانیم. پذیرش بدون کنکور آزاد در تمام مقاطع و از جمله کاردانی دو بار در سال است. ثبت نام کاردانی بدون کنکور برای ورودی مهر، مرداد ماه انجام می شود ولی زمان دقیق آن هنوز اعلام نشده است. ثبت نام کاردانی بدون کنکور برای ورودی بهمن، در آذر یا دی ماه است.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

بعد از توضیح زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی ، توضیح کوتاهی درباره نحوه ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد ارائه می دهیم. روال ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد به این صورت است که داوطلبان باید به سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزا مراجعه کرده و کارت اعتباری خریداری کنند. پس از خرید کارت اعتباری کلمه عبوری دریافت می کنند که می توانند با آن به قسمت ثبت نام وارد شوند. پس از کامل کردن فرم تقاضای ثبت نام، متقاضیان انتخاب رشته را انجام می دهند و پس از پایان تمام مراحل رسید ثبت نام را دریافت می کنند.

پیشنهاد می کنیم  اگر قصد تحصیل در کاردانی شهرسازی بدون کنکور آزاد را دارید حتما مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور آزاد شهرسازی 97 را هم بخوانید.

مشاوران و کارشناسان مجرب آیدانیتو آماده اند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به پرسش های شما در خصوص زمان و شرایط و نیز انتخاب رشته بدون کنکور  کاردانی دانشگاه آزاد پاسخ دهند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *