شرایط و زمان ثبت نام کاردانی بدون آزمون آزاد

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری

زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری

در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری را بررسی خواهیم کرد، داوطلبان علاقه مند به رشته معماری که با مطالعه مقاله پیش رو از زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری مطلع خواهید شد، همراه ما باشید.

زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری

ابتدا باید از تعداد پذیرش های بدون کنکور دانشگاه آزاد اسلامی در سال 97 صحبت کنیم و بعد از زمان های ثبت نام ورود به دانشگاه را با توجه به هر پذیرش اعلام خواهیم کرد.

دانشگاه آزاد 2 بار در سال اقدام به جذب دانشجو بدون کنکور می کند، اولین پذیرش در نیمسال اول و مهر و دومین پذیرش در نیمسال دوم و بهمن ماه انجام می شود. در حال حاضر زمان ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری 97 نزدیک است، ثبت نام بدون کنکور در نیمه دوم مردادماه انجام می شود، داوطلبان با مراجعه به سایت سازمان سنجش ابتدا دفترچه کاردانی را دریافت و بعد از مطالعه دقیق آن اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته که به طور همزمان است، می کند.

ثبت نام کاردانی نیمسال دوم در آذر و یا دی ماه انجام می شود در حال حاضر، زمان دقیق ثبت نام کاردانی مشخص نشده است، داوطلبان با مراجعه مجدد به مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری در روزهای آینده از زمان دقیق ثبت نام مطلع خواهند شد.

شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری

داوطلبانی که قصد دارند در ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری 97 شرکت کنند، باید از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور برخوردار باشند. در ادامه برخی از شرایط را مشاهده خواهید کرد.

شرایط عمومی ثبت نام کاردانی آزاد معماری

  • اعتقاد به دین اسلام یا یکی از ادیان مطرح در قانون اساسی
  • نداشتن عناد با نظام جمهوری اسلامی ایران
  • نداشتن فساد اخلاقی
  • داشتن توانایی جسمی متناسب با رشته مورد نظر

شرایط اختصاصی ثبت نام کاردانی آزاد معماری

شرایط اختصاصی برای داوطلبانی که قصد دارند در مقطع کاردانی پیوسته آزاد معماری شرکت کنند با داوطلبانی که قصد دارند در مقطع ناپیوسته کاردانی آزاد معماری شرکت کنند، متفاوت است. در ادامه شرایط اختصاصی هر مقطع را مشاهده خواهید کرد.

شرایط اختصاصی مقطع کاردانی پیوسته: برخورداری از دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کاردانش و یا دیپلم سه ساله نظری یا دیپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه، شرط تطابق رشته در دوران دبیرستان با رشته انتخابی در دوره کاردانی پیوسته در محل دانشگاهی بررسی می شود. بنابراین شرط تطابق رشته را در انتخاب رشته ی خود لحاظ کنید.

شرایط اختصاصی مقطع کاردانی ناپیوسته: برخورداری از دیپلم کامل نظری نظام قدیم متوسطه یا گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه، در ضمن افرادی که دارای دیپلم فنی و حرفه ای و کاردانش نظام جدید هستند که مدرک پیش دانشگاهی ندارند، مجاز به ثبت نام در این دوره نیستند.

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری  مقاله ظرفیت پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد معماری 97 را مطالعه کنید.

در صورت داشتن هر گونه سؤال پیرامون زمان و شرایط ثبت نام کاردانی بدون کنکور آزاد معماری با مشاوران ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *