آیدانیتو > زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 98
ثبت نام آزمون ارشد

زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 98


زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 98
دوره پر خاطره و پر تجربه لیسانس را گذرانده اید و قصد دارید وارد مقطع کارشناسی ارشد شوید؟! بسیاری از فارغ التحصیلان همین هدف را برای آینده ی تحصیلی خود مد نظر دارند. اما زمان ثبت نام کارشناسی ارشد سراسری 98 ، شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 و نحوه ی ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 چگونه و واجد چه قوانینی است؟ برای رسیدن به هر مقصدی باید مسیری مشخص را پیمود. اگر بهترین مسیر را انتخاب کنید. بدون شک بهترین نتیجه را هم می گیرید.    
زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98
برای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98 باید در 16 تا 25 آذر از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام کنید. معمولاً ثبت نام به مدت یک هفته ادامه دارد و گاهی این مدت تمدید نیز می شود. قبل از زمان ثبت نام کنکور ارشد باید نسبت به دارا بودن شرایط عمومی و اختصاصی اطمینان داشته باشید. چرا که در صورت اشتباه یا غیر مجاز بودن برای شرکت در آزمون، مبلغی که پرداخت می نمایید پس گرفته نخواهد شد.  
شرایط ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98
داوطلبان برای شرکت در آزمون ارشد سراسری 98 باید دارای شرایط عمومی و اختصاصی باشند و نیز داوطلبان آقا، از لحاظ مقررات نظام وظیفه منفی نداشته باشند. شرایط عمومی شامل موارد اخلاقی و پایبندی به مقررات اجتماعی و کشوری و نداشتن سوء پیشینه است. برای ارشد خواندن این همه زحمت هم نمیخواهد بکشید از طریق ارشد بدون کنکور به راحتی وارد دانشگاه شوید.
شرایط اختصاصی موارد زیر را در بر می گیرد:
1- داشتن مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد یا اشتغال به تحصیل در آخر مقطع کارشناسی
2- دانشجویان سال آخر و فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی پیوسته یا ناپیوسته در صورتی که معدل آنان کمتر از 12 باشد، حق ثبت نام و شرکت در آزمون ارشد را ندارند. شرایط اختصاصی ضوابط دیگری را نیز  با توجه به وضعیت تحصیلی هر داوطب در بر می گیرد. شرایط هر کدام از متقاضیان با دیگری متفاوت است. نظام وظیفه عمومی برای آقایان در آزمون های دانشگاه ها، شرایط و قوانین خاص خود را دارد که در صورت عدم مانع در ارتباط با آن می توانند در آزمون ارشد 98 ثبت نام نمایند. اگر بخواهید در مقطع ارشد رشته پرستاری بخوانید کافی است تا روی پرستاری بدون کنکور کلیک کنید و اطلاعاتی که میخواهید بگیرید.
 
نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد سراسری 98
نحوه ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 به ترتیب زیر می باشد:
1- مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org
2- دریافت دفترچه راهنمای ثبت نام از سایت سازمان سنجش
3- آماده نمودن مدارک لازم
4- پرداخت الکترونیکی هزینه ثبت نام
5- درج کد رشته امتحانی دوم در تقاضا نامه ثبت نام کنکور ارشد 98 مراحل خاص خود را دارد که ممکن است برای شما به خاطر تجربه اول یا کمبود وقت دشوار یا گیج کننده باشد. اما فرصت خوبی است که مشاوران مرکز این کار را برای شما به نحو عالی انجام می دهند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله برنامه ریزی ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه زمان ثبت نام کارشناسی ارشد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *