آیدانیتو > زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98
شرایط و زمان ثبت نام بدون کنکور کاردانی به کارشناسی علمی کاربردی

زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98





زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98

دانشگاه جامع علمی کاربردی در حال حاضر در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته پذیرش دانشجو دارد. این دانشگاه با وجود اینکه نسبتا جوان و تازه تأسیس محسوب می شود، در مدت عمر کوتاه خود توانسته افراد زیادی را به سوی خود جلب کند. تمرکز بر مهارت آموزی، تعداد زیاد واحدهای دانشگاهی، تنوع رشته ها، شهریه مناسب را می توان به عنوان اصلی ترین دلایل استقبال از دانشگاه جامع علمی کاربردی برشمرد. در این مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 را بررسی می کنیم. با ما همراه باشید.

شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی

مهم ترین شرط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی این است که سوابق تحصیلی متقاضی پایه و اساس پذیرش است.  به همین علت برای هر داوطلبی که قصد ثبت نام بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی را دارد، برخورداری از گواهینامه پایان تحصیل در دوره کاردانی پیوسته آموزشكده های فنی و حرفه ای آموزش و پرورش و گواهینامه كاردانی ناپیوسته دانشگاه های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت ضرورت دارد. تأکید بر این موضوع لازم است که به پایان رساندن دوره تحصیل در مقطع کاردانی از جمله شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 است و تمام پذیرفته شدگان می بایست هنگام ثبت نام مدرک کاردانی خود را ارائه دهند. در این بخش از مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 اشاره به این نکته ضروری است که در در کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی دو نوع سهمیه آزاد و سهمیه شاغلان وجود دارد. داوطلبان سهمیه آزاد محدودیتی در تغییر رشته از کاردانی به کارشناسی ندارند، اما در صورت قبولی در رشته جدید می بایست پیش نیازهایی که دانشگاه تعیین می کند را بگذرانند. اما داوطلبان سهمیه شاغلان نمی توانند در مقطع کارشناسی ناپیوسته تغییر رشته بدهند. تعریف فرد شاغل و شرایط و ضوابط سهمیه شاغلان در دفترچه ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی به طور کامل شرح داده شده است. شرایط پذیرش داوطلبان آقا این است که منعی از بابت خدمت وظیفه عمومی نداشته باشند.

نحوه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی رشته عمران

یکی از ابهامات مطرح در رابطه با زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 برای اکثر داوطلبان، نحوه ثبت نام  است. دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی مجزا از سایر دوره های بدون کنکور است و در سایت سازمان سنجش هم در بخش مربوط به دانشگاه علمی کاربردی منتشر می شود. ثبت نام به صورت اینترنتی است و در سایت سازمان سنجش آموزش صورت می گیرد. داوطلبان با خریدن کارت اعتباری می توانند ثبت نام و انتخاب رشته را انجام دهند.

زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی در رشته عمران 98

در آخرین بخش مقاله زمان و شرایط ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی عمران 98 درباره زمان ثبت نام توضیح می دهیم. دفترچه ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی اواخر مرداد در سایت سازمان منتشر می شود و داوطلبان تا چند روز فرصت دارند برای ثبت نام و انتخاب رشته اقدام کنند. پیشنهاد می کنیم مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی 98 و انتخاب رشته بدون کنکور علمی کاربردی 98 را هم مطالعه کنید. داوطلبان عزیز می توانند تمام سوالات خود را درباره شرایط خدمت نظام وظیفه برای ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی و انتخاب رشته این دانشگاه را با مشاوران مجرب و کارآزموده آیدانیتو مطرح کنند. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *