آیدانیتو > راه های افزایش میل جنسی
جنسی

راه های افزایش میل جنسی






 

افزایش میل جنسی

رابطه جنسی اگر مهم ترین بخش یک زندگی مشترک نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین هاست و کیفیت آن بر همه ابعاد زندگی همسران اثر می گذارد. وقتی زن و مردی با هم پیمان زناشویی می بندند، به این امید و با این هدف زیر یک سقف می روند که در کنار هم نیازهای عاطفی و جنسی شان را برطرف کنند. اما گاهی اوقات عوامل مختلفی بر رابطه جنسی دو نفر تأثیر می گذارد و در نتیجه صمیمیت عاطفی هم آسیب می بیند.

یکی از مشکلات همسران این است که ممکن است در مرحله ای از زندگی دچار مشکل کاهش میل جنسی شوند. بهتر است به محض مواجه شدن با این معضل به فکر راه حل بود، واگرنه کمبود رابطه جنسی یا کاهش کیفیت آن زن و مرد را از هم دور می کند و این دوری ممکن است در طولانی مدت به طلاق عاطفی و حتی طلاق رسمی ختم شود.

در این مقاله تلاش کرده ایم که به راه های افزایش میل جنسی بپردازیم:

درمان بیماری های مختل کننده رابطه جنسی

بعضی بیماری های جسمی دلیل اصلی کاهش میل جنسی اند. بیماری هایی مثل دیابت، تیروئید، سرطان و مشکلات قلبی از این دست بیماری ها هستند. بعضی داروها از جمله داروهای فشار خون، افسردگی، اضطراب و حتی داروی ضد بارداری هم می تواند میل جنسی را کم کند.

به همین دلیل بهتر است کسانی که میل جنسی شان کاهش پیدا کرده، قبل از هرکاری، با مراجعه به دکتر و انجام بعضی آزمایش ها به دنبال این باشند که در صورت ابتلا به یک بیماری جسمی یا روانی مرتبط با کاهش میل جنسی، آن بیماری را درمان کنند. گاهی اوقات حتی عوض کردن یک دارو می تواند روشی برای افزایش میل جنسی باشد.

آمادگی برای رابطه جنسی

رابطه جنسی با کیفیت نیازمند برنامه ریزی و آمادگی است. اگر مسئولیت های ریز و درشت و برنامه روزانه شلوغی داشته باشید، به سختی می توانید از نظر روانی برای رابطه جنسی آماده شوید. شاید برنامه ریزی کردن برای افزایش میل جنسی در زندگی مشترک، به نظر عاشقانه نیاید. اما وقتی ما برای مهم ترین مسئولیت های روزانه مان برنامه ریزی می کنیم، چرا برای رابطه جنسی برنامه ریزی نکنیم؟

برنامه ریزی برای نزدیکی جنسی باعث می شود که موقع انجام این کار خسته و بی انرژی نباشیم و خستگی های مداوم باعث نشود که در طولانی مدت به رابطه جنسی بی میل شویم.

ورزش کردن

شاید بسیاری از ما تصور کنیم ورزشی که برای قلب و عضلاتمان انجام می دهیم، تأثیری بر رابطه جنسی ندارد. اما فعالیت های جسمی یک راه افزایش میل جنسی است. وقتی ورزش می کنیم همان قدر که خون به قلبمان راه پیدا می کند، به اندام جنسی هم می رسد.

خواب کافی

خواب هم یک عامل تأثیر گذار در کیفیت رابطه جنسی است. الگوهای خواب به بدن برای ترشح هورمون های مرتبط با رابطه جنسی کمک می کنند و هر چه خواب منظم تر و با کیفیت تر باشد، ترشح این هورمون ها بهتر انجام می شود. به علاوه مردهایی که به اندازه کافی می خوابند، سطح هورمون تستوسترونشان بیشتر و در نتیجه میل جنسی شان بیشتر می شود.

در این مقاله به موضوع افزایش میل جنسی پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله ناتوانی جنسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

برای اطلاعات بیشتر در زمینه راه های افزایش میل جنسی ، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *