دکتری بدون آزمون

دکتری بدون آزمون پیام نور

دکتری بدون آزمون پیام نور

دکتری بدون آزمون پیام نور

دانشگاه پیام نور به عنوان یکی از شناخته شده ترین دانشگاه ها در ایران سال ها پیش یعنی در سال 67 تأسیس شد. دانشگاهی با شیوه آموزشی از راه دور که با داشتن امتیازاتی همچون برترین اساتید، کامل ترین منابع درسی، شهریه پایین و عدم نیاز به حضور در کلاس جای خود را در بین افراد متقاضی ورود به دانشگاه ها باز کرده است همان طور که در جریان هستید دانشگاه پیام نور ارائه دهنده کلیه مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در واحدهای مختلف خود است. اما از جمله سؤالاتی که همواره ذهن متقاضیان ورود به دانشگاه پیام نور را به خود مشغول می کند این است که آیا امکان ورود به این دانشگاه به صورت بدون آزمون در مقاطع مختلفی از جمله دکتری وجود دارد یا خیر؟ در این مقاله قصد داریم به این سؤال مهم برای شما و بسیاری از داوطلبان پاسخ می دهیم و برایتان روشن سازیم که بالاخره امکان تحصیل در دکتری بدون آزمون پیام نور برای شما فراهم است یا همچنان نیاز به شرکت در آزمون دکتری دارید. پس ما را همراهی کنید تا پاسخ سؤال خود را در رابطه با امکان یا عدم امکان تحصیل دکتری بدون آزمون پیام نور به دست آورید..

تحصیل در دکتری بدون آزمون پیام نور آری یا خیر؟

در این بخش از مقاله و در پاسخ به سؤال بالا باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که تحصیل در دکتری بدون آزمون پیام نور فقط مختص استعدادهای درخشان و برگزیده در دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی مختلف از جمله دانشجویان دانشگاه پیام نور است و در صورتی که فرد از شرایط تحصیل در دکتری بدون آزمون پیام نور برخوردار باشد قادر به ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور خواهد بود. مورد مهمی که در رابطه با دکتری بدون آزمون پیام نور به شکل نیمه متمرکز است و فرد در صورت احراز شرایط می تواند نسبت به ثبت نام در پنجاه رشته محل ارائه شده به وسیله دانشگاه پیام نور اقدامات لازم را انجام دهد. مورد دیگر این که با توجه به این موضوع که دانشگاه پیام نور از استعدادهای برتر و نخبگان اقدام به انجام ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور می کند تسهیلاتی از جمله تخفیف در شهریه را نیز برای آن ها در نظر می گیرد. البته این تخفیف شهریه فقط مختص دانشجویان برتری است که مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه پیام نور  اخذ کرده اند و سایرین مجبور به پرداخت کل مبلغ شهریه هستند. به عبارت دیگر، 30 درصد تخفیف به نفر اول، 20 درصد تخفیف به نفر دوم و 10 درصد تخفیف نیز برای نفر سوم کشوری در هر یک از رشته های تحصیلی در نظر گرفته شده است. در ادامه این مقاله، به بحث در مورد شرایط و مدارک لازم جهت ثبت نام و تحصیل استعدادهای درخشان در دکتری بدون آزمون پیام نور برای شما عزیزان می پردازیم.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور

ثبت نام در دکتری بدون آزمون پیام نور در گرو برخورداری فرد دانشجو از چند شرط است در زیر اشاره ای به چند مورد از آن ها برای شما می کنیم.

  • افراد دانش آموخته دارای رتبه اول در مقطع کارشناسی و همین طور کارشناسی ارشد به صورت هم زمان
  • احراز شرایط دانشجوی نمونه در کشور معرفی شده به وسیله معاونت دانشجویی وزارت علوم

برای اطلاع از لیست کامل شرایط در نظر گرفته شده برای ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون پیام نور

در آخرین بخش از مقاله پیش رو باید به عرض شما دوستان برسانیم که ثبت نام فرد دارای استعداد درخشان در دکتری بدون کنکور پیام نور نیاز به تهیه مدارکی از جمله اصل و کپی کارت ملی، تصویر و اصل دو مدرک کارشناسی ارشد و کارشناسی، کپی و اصل کلیه صفحات شناسنامه دارد. برای اطلاع از لیست کامل مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دوره بدون آزمون دکتری دانشگاه پیام نور که به افراد دارای استعداد درخشان و افراد برتر اختصاص دارد می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
در پایان مقاله دکتری بدون آزمون پیام نور پیشنهاد می‌کنیم به مقاله نتایج دکتری بدون آزمون هم سر بزنید.
برای کسب آگاهی از جزئیات کامل دکتری بدون آزمون پیام نور و دانشگاه هایی که رشته ی مورد علاقه تان را ارائه می دهند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *