آیدانیتو > دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور
بدون کنکور

دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور

دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور

دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی هر ساله در دفترچه های جداگانه ای لیست رشته های بدون آزمون ارائه شده به وسیله واحدهای مختلف این دانشگاه را در سایت خود به نشانی azmoon.org انتشار می دهد. در این دفترچه ها لیست کلیه رشته محل های ارائه شده در مقاطع مختلفی یعنی کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کاردانی پیوسته و ناپیوسته دیده می شود. از جمله واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی می توان از دانشگاه آزاد تهران شمال یاد کرد که در شماری از رشته ها بدون برگزاری و اجرای آزمون ورودی و بر طبق مدارک تحصیلی داوطلبان اقدام به جذب و پذیرش دانشجو در مقاطع و رشته های تحصیلی می کند. هر داوطلب می تواند پس از کسب اطلاعاتی دقیق از رشته های دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور کلیه اقدامات لازم جهت انتخاب رشته را انجام دهند. در مقاله پیش رو به بحث در مورد دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور برای شما عزیزان می پردازیم و شما را از مواردی همانند شرایط و زمان ثبت نام در دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور در تعدادی از مقاطع تحصیلی ارائه دهنده آگاه می کنیم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات موثق و جامعی را در رابطه با دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور بدست آورید.

شرایط ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور

کلیه متقاضیان ثبت نام و همین طور تحصیل در دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور باید متناسب با مقطع انتخاب شده خود برای ادامه تحصیل موظف به آماده کردن شماری از مدارک جهت ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال هستند. در میان مدارک لازم برای ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور می توان از گواهی نامه دیپلم و پیش دانشگاهی و یا دیپلم چهار ساله دوره نظام جدید جهت ادامه تحصیل در مقطع کاردانی ناپیوسته، گواهی دیپلم و پیش دانشگاهی برای ادامه تحصیل در دوره کارشناسی پیوسته یاد کرد. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با مدارک ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. توجه داشته باشید که آقایان متقاضی ثبت نام دانشگاه آزاد تهران باید قوانین مرتبط با نظام وظیفه جهت ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور را مدنظر داشته باشند. دیپلمه های هنرستان، فنی حرفه ای و کارو دانش در دوره نظام قدیم صرفاٌ می توانند یکی از رشته های کاردانی دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور را متناسب با نوع دیپلم خود براساس جدول مربوطه در دفترچه ثبت نام انتخاب نمایند.

زمان ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور

همان طور که می دانید ثبت نام دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور براساس ترم ورودی دانشجو در دو زمان مختلف صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در رابطه با زمان دقیق ثبت نام دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با مشاوران تحصیلی آیدانتیو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران شمال

کلیه داوطلبان واجد شرایط ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال باید پیش از مراجعه به سایت سازمان سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی دفترچه انتخاب رشته را به دقت مورد مطالعه قرار دهند و مدارک ثبت نام خود از جمله اطلاعات شناسنامه ای، فردی، اطلاعات مرتبط با آخرین مدرک تحصیلی و اطلاعات کامل مربوط به محل سکونت و همین طور عکس 4*3 خود را حاضر نمایند تا در زمان انجام ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تهران شمال تعللی به وجود نیاید. کلیه افراد متقاضی جهت پرداخت هزینه ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد تهران شمال، اعلام نتایج، انتخاب رشته، انجام فرآیند ثبت نام و همین طور دانلود دفترچه باید به سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org وارد شوند. جهت کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با نحوه ثبت نام بدون کنکور آزاد تهران شمال با مشاوران تحصیلی آیدانتیو تماس حاصل فرمایید.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران شمال

در این بخش از مقاله پیش رو به ذکر شماری از رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در مقطع کارشناسی پیوسته برای شما عزیزان می پردازیم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون آزمون دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در مقطع مذکور و سایر مقاطع تحصیلی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های کارشناسی پیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد تهران شمال
زبان و ادبیات انگلیسیزبان اسپانیاییزمین شناسی
تربیت مترجم زبان ایتالیاییفیزیک مهندسیعلوم و مهندسی شیلات
آموزش زبان انگلیسیحسابداریریاضیات و کاربردها
مهندسی شهرسازیمدیریت مالیفقه و مبانی حقوق اسلامی
جامعه شناسی فلسفه و عرفان اسلامیفیزیکزبان روسی
مدیریت بازرگانیعلم اطلاعات و دانش شناسی

در پایان مقاله دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور پیشنهاد می‌کنیم به مقاله بدون کنکور 98 هم سر بزنید.
برای کسب آگاهی از جزئیات کامل ثبت نام در دانشگاه آزاد تهران شمال بدون کنکور و دانشگاه هایی که رشته ی مورد علاقه تان را ارائه می دهند، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *