آیدانیتو > زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم
آزمون تیزهوشان

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم

آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم تحصیلی در خرداد ماه 98 در حوزه های مختلف امتحانی برگزار شد و دانش آموزان بسیاری بنا به علاقه به تحصیل در این قبیل مدارس در آن شرکت داشتند. موضوعی که هر فرد پیش از شرکت در آزمون تیزهوشان نهم به دهم باید به آن توجه داشته باشد دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم است. به عبارت دیگر، آن گروه از دانش آموزانی که به وسیله سایت azmoon.medu.ir ثبت نام خود را به شکل اینترنتی انجام داده اند لزوماً باید همراه با کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم در سر جلسه آزمون حضور یابند. کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم شامل اطلاعاتی از جمله پایه تحصیلی، شماره شناسنامه و نام و نام خانوادگی دانش آموز است.

در واقع درج این اطلاعات بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم جهت شناسایی هویت فرد داوطلب در روز برگزاری آزمون است. باید عرض کنیم که حضور داوطلب در محل برگزاری آزمون نیم ساعت پیش از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم ضروری است و از ورود داوطلبانی که بدون کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم باشند جلوگیری خواهد شد.

زمان دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم معمولاً چند روز پیش از برگزاری آزمون تیزهوشان نهم به دهم منتشر می شود. در سال 98 با توجه به برگزاری این آزمون در 31 خرداد ماه تمامی داوطلبان می توانستند از تاریخ 21 خرداد نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم اقدام کنند. برای ثبت نام کتاب درسی هم از اطلاعات این مقاله بهره مند شوید.

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم برای هر دانش آموز با طی مراحلی همراه است. هر دانش آموز برای دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم باید در ابتدا به سایت معاونت پرورش استعدادهای درخشان به نشانی azmoon.medu.ir مراجعه نماید.

پس از وارد شدن به سایت نوبت به درج رمز عبور همگام و کد ملی برای ورود به سامانه می رسد نکته حائز اهمیت این که فرد در صورت فراموش کردن رمز عبور همگام باید با مراجعه به مدرسه محل تحصیل خود نسبت به اخذ رمز عبور همگام خود اقدامات لازم را انجام دهد. در انتها هر دانش آموزان بعد از وارد شدن به صفحه خصوصی خود با کلیک کردن بر روی گزینه ماژول واقع در سمت راست سایت اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم نمایند. پس از مشاهده کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم دانش آموز باید پرینتی از آن تهیه نماید و کارت را در زمان برگزاری و حضور در آزمون تیزهوشان نهم به دهم با خود همراه داشته باشد.

رفع نقص کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم

در کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم می توان کلیه اطلاعات تحصیلی و شناسنامه ای دانش آموز همراه با آدرس دقیق محل برگزاری آزمون و زمان آن را به وضوح مشاهده کرد. هر داوطلب باید بعد از دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم کلیه اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم را چک کنند. چون در بعضی اوقات برای برخی از داوطلبان بعد از مشاهده کارت این مشکل پیش می آید که اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه تیزهوشان نهم به دهم با اطلاعات وارد شده در فرم ثبت نام مغایرت دارد. این گروه از دانش آموزان باید با در دست داشتن عکس و شناسنامه خود جهت رفع نقص کارت اقدامات لازم را انجام دهند.
در این مقاله به تحلیل و بررسی کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله آزمون تیزهوشان نهم به دهم بزنید.
اگر سوالی در زمینه کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان نهم به دهم ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *