لیست دانشگاه ها کاردانی بدون کنکور آزاد

دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع






دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

انتخاب رشته از مراحل حساس است که باید با آگاهی کامل داوطلبان انجام شود. در هنگام انتخاب رشته به نکات مختلفی توجه می شود، از جمله دانشگاه های ارائه دهنده ، بازار کار رشته، توانایی های لازم برای حضور در رشته، مسیر و سطح علمی دانشگاه و… 
صنایع از جمله رشته هایی است که در گرایش های مختلف در مقطع کاردانی ارائه می شود. به عنوان مثال صنایع فلزی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی- کنترل کیفیت مواد غذایی، صنایع چوب و کاغذ و سازه های چوبی از گرایش های این رشته هستند. اما با توجه به این که داوطلبان می توانند بدون کنکور و با بررسی سوابق تحصیلی معدل دیپلم وارد دانشگاه شوند، لازم است در گام اول از معیارهای پذیرش مطلع شوند.

در این مقاله قصد داریم راجع به دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع صحبت کنیم. همراه ما باشید تا با جزئیات این موضوع از جمله لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع، بیشترین ظرفیت پذیرش و… آشنا شوید.

شرایط کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

داشتن دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای، کاردانش و یا دیپلم سه ساله متوسطه نظری یا دیپلم کامل چهار ساله نظام قدیم متوسطه از شرایط کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع است. داوطلبان آقا باید از معافیت تحصیلی استفاده کنند تا مانعی برای ادامه تحصیل آنان وجود نداشته باشد.

ظرفیت پذیرش دانشگاه های بدون کنکور آزاد صنایع

ظرفیت های پذیرش دانشگاه آزاد به صورت دقیق مشخص نمی شود، اما یکی از سؤالات و ابهامات داوطلبان عزیز است که قصد داریم کمی راجع به آن صحبت کنیم.

ظرفیت های دانشگاه آزاد گرچه اعلام نمی شوند، اما با توجه به روال سال های گذشته و تعداد پذیرش های انجام شده، ظرفیت ها سی تا پنجاه دانشجو است. با توجه به این موضوع، ظرفیت پذیرش دانشگاه آزاد زیاد است، بنابراین احتمال قبولی داوطلبان بسیار زیاد خواهد بود.

اما چند دانشگاه و کدام استان ها رشته صنایع را که از رشته های پر کاربرد و پر متقاضی محسوب می شود، ارائه می کنند؟ در ادامه ی مقاله دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع شما را با این موارد آشنا خواهیم کرد.

دانشگاه های پذیرنده کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع

معمولاً رشته صنایع در اکثریت شهرها دانشجو می پذیرد. به عنوان نمونه آذربایجان شرقی، استان آذربایجان غربی، استان اصفهان، استان البرز، استان ایلام، استان تهران، استان بوشهر، خراسان رضوی و…. از استان هایی هستند که رشته صنایع در گرایش های مختلف در آن ها ارائه می شود.

در ادامه لیست دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع را مشاهده کنید.

آموزشکده فنی و حرفه ای سما رشت

آموزشکده فنی و حرفه ای سما قائمشهر

آموزشکده فنی و حرفه ای سما سیاهکل

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد نکا

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد الیگودرز

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد نور

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد لنگرود

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد اراک

آموزشکده فنی و حرفه ای سما بروجرد

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد چالوس

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد آیت الله آملی

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد شهریار

آموزشکده فنی و حرفه ای سما مرکز گلوگاه

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد ساوه

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد تنکابن

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد جویبار

آموزشکده فنی و حرفه ای سما واحد رامسر

 

پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع ، مقاله  کارشناسی بدون کنکور غیرانتفاعی صنایع را مطالعه کنید.

اگر سؤالی پیرامون دانشگاه های کاردانی بدون کنکور آزاد صنایع دارید با مشاوران حرفه ای تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *