آیدانیتو > حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98
انتخاب رشته تجربی, انتخاب رشته ریاضی و فیزیک, انتخاب رشته علوم انسانی, انتخاب رشته کنکور

حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98





حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98

رشته مدیریت بازرگانی یکی از گرایش های رشته مدیریت است که از پرمتقاضی ترین رشته های دانشگاهی به شمار می رود. مدیریت بازرگانی به عنوان زیرمجموعه گروه آزمایشی علوم انسانی شناخته می شود ولی داوطلبان گروه های آزمایشی ریاضی و تجربی هم می توانند مدیریت بازرگانی را جزو رشته های انتخابی خود قرار دهند، البته بیشترین ظرفیت پذیرش این رشته به گروه انسانی تعلق دارد.  در این مطلب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98 را مورد بررسی قرار می دهیم. با ما همراه باشید.

آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98

بخش اول مقاله حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98 را با بررسی آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری آغاز می کنیم. رشته مدیریت بازرگانی در دوره روزانه، نوبت دوم، غیرانتفاعی و پیام نور ارائه شده است. داوطلبان می توانند با کسب رتبه 6000 تا 8000 در سهمیه مناطق یک و دو، در دوره روزانه در رشته مدیریت بازرگانی پذیرفته شوند.

حداقل درصد دروس برای قبولی مدیریت بازرگانی

حداقل درصد دروس برای قبولی مدیریت بازرگانی سراسری، به این شکل است که داوطلب گروه آزمایشی انسانی با به دست آوردن میانگین 15 درصد در دروس عمومی و 25 درصد در دروس اختصاصی می تواند در رشته مدیریت بازرگانی دوره روزانه دانشگاه های سراسری پذیرفته شود.

کارنامه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98

در این بخش از مطلب حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98 ، می توانید چند نمونه کارنامه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی را مشاهده کنید. داوطلبان عزیز توجه کنند که درصدها و رتبه های قبولی در هر سال با توجه به تعداد داوطلبان گروه های آزمایشی، سطح سختی آزمون و ظرفیت دانشگاه ها تغییر می کند، بنابراین کارکرد درصدها و رتبه های ارائه شده فقط ارائه چشم اندازی نسبت به وضعیت قبولی رشته است.
عنوان دروسدرصدها
ادبیات15191423
عربی772011
دین و زندگی4271816
زبان انگلیسی7248
ریاضی1571012
اقتصاد35142445
ادبیات تخصصی624123
عربی تخصصی155520
تاریخ و جغرافیا181785
علوم اجتماعی19431114
فلسفه و منطق181022
روان شناسی32291955
رتبه در منطقه5300(سهمیه منطقه یک)3709(سهمیه منطقه یک)7700(سهمیه منطقه دو)6700(سهمیه منطقه دو)
دانشگاه محل قبولیدانشگاه ارومیهدانشگاه بوشهرمجتمع آموزش عالی گناباددانشگاه بوعلی سینای همدان

 

دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی سراسری 98

در آخرین بخش حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری 98 برخی از شاخص ترین دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی را به داوطلبان و علاقه مندان این رشته معرفی می کنیم. دانشگاه های تهران، علامه طباطبائی، شهید بهشتی، شاهد تهران، ارومیه، اصفهان، بوشهر، سمنان، لرستان، بوعلی سینای همدان، محقق اردبیلی اردبیل، کرمانشاه و….در رشته مدیریت بازرگانی از طریق کنکور سراسری دانشجو می پذیرند. به داوطلبانی که مدیریت بازرگانی یکی از رشته های انتخابی شان است را دعوت می کنیم برای اطلاع از ضریب های دروس تخصصی در هر یک از گروه های آزمایشی و همین طور میزان تأثیر سوابق تحصیلی و دانشگاه های پذیرنده مدیریت بازرگانی، مقاله کارنامه و رتبه قبولی کنکور سراسری مدیریت بازرگانی 98 را مطالعه نمایند. مشاوران مجرب آیدانیتو آماده ارائه راهنمایی و مشاوره به شما داوطلبان عزیز کنکور سراسری 98 در زمینه حداقل درصد دروس و آخرین رتبه قبولی مدیریت بازرگانی سراسری هستند؛ می توانید برای انتخاب رشته آزمون سراسری از مشاوران آیدانیتو مشاوره بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *