انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد, کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98





انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98

مهندسی صنایع از جمله رشته هایی است که امکان پذیرش بدون کنکور در آن در دانشگاه آزاد وجود دارد. اما موضوعی که مورد سوال داوطلبان زیادی است درباره نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع است و ریزه کاری ها و ترفندهای آن است. در پاسخ به این سوال و برای رفع دغدغه های داوطلبان، در این مقاله به موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 می پردازیم.

نحوه پذیرش کارشناسی بدون کنکور آزاد

سوابق تحصیلی، معیار پذیرش کارشناسی بدون کنکور دانشگاه آزاد است. براین اساس هر واحد دانشگاه آزاد که رشته صنایع را ارائه می کند، بسته به ظرفیت پذیرش خود، داوطلبانی که معدل بالاتری دارند را می پذیرند.

شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع آزاد 98

برای اینکه بتوانید انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 را انجام دهید، باید از شرایط پذیرش بدون کنکور کارشناسی صنایع آزاد برخوردار باشید. منظور از شرایط پذیرش این است که دیپلم چهار ساله متوسطه نظام قدیم یا گواهینامه تحصیل در دوره پیش دانشگاهی را داشته باشید. اگر هنوز دانش آموز پیش دانشگاهی هستید تا آخر شهریور 98 باید فارغ التحصیل شوید. دیپلمه های کار دانش و فنی و حرفه ای در صورتی مجاز به انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 هستند که مدرک کاردانی پیوسته یا ناپیوسته خود را اخذ کرده باشند و یا تا آخر شهریور 98 اخذ کنند.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98

ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع از طریق سایت معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد صورت می گیرد و تمام مراحل آن انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 اینترنتی است. برای ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد، داوطلبان می بایست به سایت مذکور مراجعه کرده و کارت اعتباری خریداری کنند. سپس اطلاعات درخواستی را در سایت وارد کرده و مدارک موردنظر را بارگذاری کنند. پس از طی این مراحل می توانند انتخاب رشته خود را انجام دهند.

نحوه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98

انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 به این صورت است که هر داوطلب با کارت اعتباری که خریداری می کند، مجاز است حداکثر تا 20 کد رشته محل را در فرم انتخاب رشته خود وارد کند، پس از دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی بدون آزمون دانشگاه آزاد که از سایت دریافت کرده اید، کد رشته های مورد نظر خود را انتخاب کنید و با توجه به علاقه مندی و اهمیت آنها را اولویت بندی و درفرم انتخاب رشته وارد کنید. اولویت بندی کد رشته ها در قبولی شما بسیار تعیین کننده است، از آن غافل نشوید. به خاطر داشته باشید که در ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد، پس از اینکه رسید ثبت نامی را دریافت کردید دیگر امکان اطلاعات ثبت نامی و فرم انتخاب رشته را ویرایش کنید و اگر نظرتان درباره کد رشته های انتخابی و یا اولویت بندی آنها تغییر کرده است، باید یک بار دیگر کارت اعتباری بخرید و انتخاب رشته کنید. فراموش نکنید که رسید ثبت نامی را تا زمان ثبت نام در دانشگاه نگهداری کنید.

زمان انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد 98

ثبت نام و انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد 2 بار در سال انجام می شود. زمان ثبت نام مرحله اول دهه سوم مرداد است. زمان ثبت نام مرحله دوم اواخر آذر یا اوایل دی ماه اعلام شده است. در مطلب پیش رو، به طرح موضوع انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 پرداخیتم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انتخاب رشته بدون کنکور دانشگاه آزاد به مطلبی به همین اسم رجوع کنید. مشاورین متخصص آیدانیتو در کوتاه ترین زمان ممکن، جامع ترین اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهند . اگر سوالی در زمینه انتخاب رشته کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع 98 دارید ، با مشاورین حرفه ای آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *