آیدانیتو > ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400
کاردانی بدون کنکور سراسری

ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400

ثبت نام کنکور کاردانی

ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400

ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای در هر سال تحصیلی به جهت ورود علاقه مندان به ادامه تحصیل در دوره کاردانی برگزار می گردد. کلیه داوطلبان با توجه به گواهی نامه دیپلم کار و دانش یا فنی حرفه ای خود می توانند بدون هیچ مانع و مشکلی در یکی از رشته های مربوط به مدرک دیپلم خود اقدامات لازم را برای ثبت نام انجام دهند.

باید خدمت شما دوستان داوطلب عرض کنیم که ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای در سال 1400 و پذیرش و جذب دانشجو در این مقطع در مؤسسات آموزش عالی و مراکز دانشگاهی سراسری علاوه بر سنجش سوابق تحصیلی فرد و بدون کنکور از طریق کنکور نیز صورت می پذیرد. در حقیقت در روش بدون کنکور کلیه فارغ التحصیلان رشته های کار و دانش و فنی حرفه ای جهت ورود به دانشکده های غیرانتفاعی و فنی و حرفه ای هیچ نیازی به شرکت در کنکور سراسری ندارند و تنها معدل کتبی دیپلم برای پذیرش مد نظر قرار دارد. به علت جدید بودن این نحوه پذیرش شمار زیادی از داوطلبان اطلاع دقیقی از ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ندارند. از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400 اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات موثقی را در رابطه با ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای به دست آورید.


زمان ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400

زمان ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400 از تاریخ 30 تیرماه شروع می شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با بازه زمانی تعیین شده برای ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای نظام جدید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مراحل ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای

ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400 به وسیله سایت معتبر سازمان سنجش و آموزش کشور صورت می گیرد. در صورتی که قصد ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای را دارید باید مراحلی از جمله ورود به سایت سازمان سنجش، دانلود دفترچه ثبت نام و واریز هزینه مورد نیاز جهت ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای را طی کنید. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

شرایط ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای

هر فرد جهت ثبت نام و پذیرفته شدن در کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای ملزم به رعایت شرایط و ضوابطی چند است. از میان شرایط ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • کلیه داوطلبان دارای مدرک پیش دانشگاهی و دیپلم متوسطه نظری و همین طور داوطلبان دارای مدرک بالاتر از مقطع کاردانی امکان ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای را ندارند.
  • هیچ یک از پذیرفته شدگان مراکز دانشگاهی روزانه دوره کاردانی فنی و حرفه ای در سال گذشته یعنی سال 99 مجاز به ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای نیستید. برای اطلاع از شرایط دقیق ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای

هر فرد برای ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای به مدارکی نیز نیاز دارد. برای اطلاع دقیق از مدارک ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام کاردانی بدون کنکور فنی و حرفه ای زنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام کنکور کاردانی نظام جدید فنی و حرفه ای 1400 ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *