کارشناسی بدون کنکور

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98





ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98

در این مقاله به موضوع ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 پرداخته ایم. داوطلبانی که علاقه مند به رشته عمران هستند و در کنکور سراسری مختلف به پذیرش نشده اند، می توانند با مطالعه مقاله ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 از راه های دیگر تحصیل در رشته عمران مطلع شوند.

معرفی رشته مهندسی عمران

رشته مهندسی عمران در گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی از رشته های جذاب برای داوطلبان محسوب می شود و با توجه به نیاز روزافزون جامعه به مهندسان عمران به دلیل پیشرفت و نیاز جامعه به طرح های مختلف عمرانی، این رشته در دانشگاه های مختلف ارائه می شود. همان طور که گفتیم راه دیگر تحصیل در رشته عمران، ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 در دانشگاه های ارائه دهنده ی آن است. در مقاله ی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 شما را با تاریخ ثبت نام در دانشگاه های مختلف ارائه کننده رشته عمران آگاه خواهیم کرد. کارشناسی یمهندسی عمران در گرایش های عمران، نقشه برداری، آب، مهندسی بهره برداری، راه آهن، مهندسی خط و ابنیه راه آهن و … ارائه می شود.

دانشگاه های پذیرنده کارشناسی بدون کنکور عمران

دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه آزاد، دانشگاه سراسری در دوره های روزانه، نوبت دوم، غیر انتفاعی، پیام نور، رشته مهندسی عمران را در گرایش های مختلف بدون کنکور ارائه داده اند.

ثبت نام بدون کنکور مهندسی عمران

داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه علمی کاربردی ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 را انجام دهند، به این نکته توجه کنند که در دانشگاه علمی کاربردی مقطع کارشناسی پیوسته وجود ندارد و داوطلبان تنها می توانند کارشناسی ناپیوسته را انتخاب کنند. ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 در دانشگاه علمی کاربردی در دو نوبت مهر و بهمن انجام می شود. ثبت نام ورودی مهر در مردادماه و ثبت نام ورودی بهمن در آذرماه انجام می شود و حدود 20 الی 30 روز بعد از ثبت نام نتایج مشخص می شود. داوطلبانی که قصد دارند در دانشگاه آزاد و سایر دانشگاه های سراسری، غیر انتفاعی، پیام نور ثبت نام کنند، می توانند در یکی از مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته به تحصیل بپردازند. زمان ثبت نام در دانشگاه سراسری و آزاد نیز در دو نوبت مرداد و آذر برگزار می شود. داوطلبانی که در ثبت نام مردادماه پذیرفته شوند، از مهر وارد دانشگاه خواهند شد و داوطلبانی که در آذر و یا دی ماه پذیرفته شوند، از بهمن همان سال وارد دانشگاه خواهند شد. داوطلبان عزیز برای ثبت نام دانشگاه آزاد به وب سایت دانشگاه آزاد به نشانی www.azmoon.org مراجعه خواهند کرد و داوطلبان سایر دانشگاه ها با مراجعه به سایت سازمان سنجش ثبت نام هر دوره را انجام می دهند. لازم به ذکر است ثبت نام و انتخاب رشته در هر دانشگاه دارای شرایط ثبت نام است. در ادامه به برخی از شرایط عمومی دانشگاه های سراسری خواهیم پرداخت.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران

  • داشتن دیپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قدیم آموزشی متوسطه (و یا اخذ گواهی پیش دانگشاهی حداکثر تا تاریخ 98/06/31)
  • داشتن مدرک کاردانی و فوق دیپلم دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی و کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای
  • دارندگان دیپلم فنی و حرفه ای کاردانش که فاقد مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی هستند، حق ثبت نام نخواهند داشت.
توصیه می کنیم بعد از مطالعه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 مقاله لیست رشته های بدون کنکور پیام نور 98 را نیز مطالعه کنید. برای انتخاب رشته ثبت نام کارشناسی بدون کنکور عمران 98 می توانید با مشاوران با سابقه و توانمند آیدانیتو تماس بگیرید. 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *