آیدانیتو > ثبت نام تیزهوشان 98
تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان 98

ثبت نام تیزهوشان

ثبت نام تیزهوشان 98

مدارس تیزهوشان محبوب ترین مراکز تحصیل در میان دانش آموزان هستند. علت این امر کیفیت بسیار بالای تحصیل در این مدارس و همچنین نتایج قابل توجه این دانش آموزان در کنکور سراسری است. از این رو برای ثبت نام در مدرسه تیزهوشان پایه ششم و ثبت نام در مدرسه تیزهوشان پایه ششم باید از مسیر اولیه یا همان آزمون ورودی تیزهوشان عبور کرد. زمان اعلام نتایج تیزهوشان را میدانید؟ با کلیک روی لینک آبی تمامی اطلاعات را بگیرید.

شرایط ثبت نام در مدارس تیزهوشان 98

شرایط ثبت نام داوطلبان آزمون پایه ششم به هفتم

1- داوطلب جهت ثبت نام تیزهوشان باید تابعیت ایرانی داشته باشد. البته داوطلبان با تابعیت غیر ایرانی در شرایط خاص می تواند در آزمون شرکت کند.
2- در تمامی دروس پایه پنجم نمره خیلی خوب، و یا تنها در یک درس نمره خوب و در باقی درس ها نمره خیلی خوب کسب کرده باشد.
3- داوطلب جهت ثبت نام تیزهوشان باید محصل پایه ششم باشد.

شرایط ثبت نام داوطلبان پایه نهم به دهم

1- داوطلبان جهت ثبت نام تیزهوشان باید تابعیت ایرانی داشته باشند. اما داوطلبان خارجی نیز در شرایط خاص می توانند در این مدارس ثبت نام کنند.
2- معدل دانش آموز در پایه ی هشتم باید حداقل 19 باشد.
3- داوطلب جهت ثبت نام تیزهوشان باید محصل پایه نهم باشد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir است.

نحوه ثبت نام در مدارس تیزهوشان 98

در سال های اخیر، ثبت نام تیزهوشان 98 در مرحله اول به صورت اینترنتی صورت می گیرد.برای ثبت نام اینترنتی ابتدا به سایت ثبت نام اینترنتی تیزهوشان به آدرس hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات فردی در سامانه ثبت نام به صفحه ی شخصی خود دسترسی پیدا کرده و نسبت به تکمیل فرم تقاضانامه ثبت نام اقدام کنید. در صورتی که پس از شرکت در آزمون و در زمان اعلام نتایج برای تحصیل در این مدارس پذیرفته شده اید، باید به واحد پذیرفته شده مراجعه کرده و حضوراً ثبت نام خود را نهایی کنید.

مدارک جهت ثبت نام مدارس تیزهوشان

1- فرم تکمیل شده ی ثبت نام در آزمون تیزهوشان
2- فایل عکس اسکن شده داوطلب (عکس باید 300×400 یا 200×300 پیکسل باشد، با فرمت jpg ذخیره شود، نهایتاً دارای حجم 70 کیلوبایت باشد. عکس باید دارای زمینه ی سفید باشد و مربوط به سال جاری باشد. برای ثبت نام کتاب درسی هم کافی است تا این مقاله را بخوانید تا متوجه شوید.
3- خرید کارت اعتباری جهت ثبت نام آزمون تیزهوشان از طریق سامانه ثبت نام الکترونیک  

پرداخت هزینه ی ثبت نام مدارس تیزهوشان

پرداخت هزینه ی ثبت نام تیزهوشان پس از ثبت نام اولیه و عموماً در نیمه ی دوم فروردین و تنها از طریق کارت های بانکی دارای رمز دوم امکان پذیر می باشد و مبلغ آن حدود بیست هزار تومان می باشد. هزینه ثبت نام تیزهوشان 98 حدوداً 20 تومان بوده است که حدس می زنیم برای آزمون تیزهوشان سال 98 اندکی افزایش پیدا کند. لازم به ذکر است که مبلغ ثبت نام برای هر دو آزمون تیزهوشان ششم به هفتم و نهم به دهم یکسان می باشد. مشاوره تلفنی مدارس را نیز می توانید برای آگاهی بیشتر از جزییات مطالعه بفرمایید.

سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان

داوطلبان تحصیل در مدارس تیزهوشان باید تمام مراحل ثبت نام، دریافت کارت و دریافت نتایج را به صورت اینترنتی انجام دهند. این مراحل تنها از طریق سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان قابل انجام هستند. دسترسی به این سامانه جهت ثبت نام آزمون تیزهوشاناز طریق سایت ثبت نام تیزهوشان به آدرس hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و همین طور سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم امکان پذیر است.

لیست مدارس تیزهوشان کشور

مدارس تیزهوشان به طور گسترده در سطح کشور آماده ی پذیرش داوطلبان می باشند. حدود 40 واحد از مدارس تیزهوشان در تهران و بیش از 500 واحد دیگر در سراسر ایران قرار دارد. این مدارس، واحدهای تأیید شده ی زیر مجموعه ی سازمان ملی پروش استعدادهای درخشان می باشند. برای دانلود لیست مدارس تیزهوشان تهران کلیک کنید.
در این مقاله به بررسی موضوع ثبت نام تیزهوشان 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله آزمون تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام تیزهوشان 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

0 دیدگاه در “ثبت نام تیزهوشان 98

  1. آیدا مرادی گفت:

    ثبت نام تیزهوشان فقط برای پایه های 6 به 7 و 9 به 10 ام هستش؟؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ در سال 98 ثبت نام تیزهوشان پایه نهم به دهم امکان پذیر خواهد بود و برای پايه ششم به هفتم آزمونی تحت عنوان آزمون تیزهوشان برگزار نمیشود اما آزمون سنجش هوش برای این پایه برقرار است.

  2. Ali گفت:

    سلام
    ثبت نام تیزهوشان از کی شروع میشه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز، مطابق آخرین اخبار ثبت نام تیزهوشان 98 از 19 فروردین ماه آغاز خواهد شد.

  3. علیرضا گفت:

    برای ثبت نام تیزهوشان تا کی زمان هست؟ حتما باید بچه ها آزمون تیزهوشان رو بدن ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ برای پایه نهم به دهم از 19 تا 26 فروردین مهلت ثبت نام تیزهوشان است. اگر فرزندتان قصد ورود به مدارس تیزهوشان را دارند، بایستی در آزمون تیزهوشن شرکت کنند.

  4. Kosar گفت:

    سلام
    ببخشید میخواستم بدونم کسی که اولویت اولش با رشته ای که در مدرسه تیزهوشان قبول شده فرق کنه،مدرسه ثبت نامش می‌کنه یا نه؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ خیر امکان ثبت نام وجود ندارد. قبولی بر اساس رتبه کسب شده و رتبه مورد پذیرش صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *